برگزاری اردوی زیارتی سیاحتی آقا علی عباس (ع) و ابیانه پردیس خواهران

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۹:۰۰ کد : ۱۶۰۹۷ نهاد
تعداد بازدید:۴۷۰
به گزارش خبرنگار واحد اطلاع رسانی دفتر نهاد رهبری، اردوی زیارتی سیاحتی آقا علی عباس (ع) و ابیانه نطنز در تاریخ پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه  برای دانشجویان پردیس خواهران دانشگاه کاشان برگزار شد.
برگزاری اردوی زیارتی سیاحتی آقا علی عباس (ع) و ابیانه پردیس خواهران

کارشناس فرهنگی نهاد رهبری در پردیس خواهران هدف از برگزاری این اردو را آشنایی با مکان تاریخی ابیانه و بقاع متبرکه امامزاده آقا علی عباس (ع) ، ایجاد ارتباط صمیمانه و احساس همدلی و مهرورزی بین افراد شرکت کننده در اردو ، تخلیه هیجانیو رفع خستگی روحی و جسمی و تقویت روحیه مذهبی دانشجویان با حضور در اماکن زیارتی که منبع آرامش و خیرات و مکان استجابت دعا هستند دانست .

وی همچنین افزود : دراين اردوي سیاحتی زيارتي كه به حول و قوه الهي با نظم و منطبق بر برنامه ريزي هاي از پيش تعيين شده بود با استقبال خوب دانشجويان مواجه شد .

از برنامه هاي اين اردو مي توان به بازدید از روستای تاریخی ابیانه که در ۴۰ كیلومتری شمال غربی شهرستان نطنز و در دامنه كوه كركس واقع شده است و همچنین حضور در آستان امامزاده آقاعلی عباس (ع) و شاهزاده محمد (ع) که این بزرگواران 2 تن از فرزندان امام موسی کاظم (ع) هستند که همه ساله مورد استقبال میلیون‌ها زائر از سراسر ایران قرار می‌گیرد.

لازم بذکر است این اردو به همت دفتر نهاد رهبری پردیس خواهران در هفته خوابگاهها و با شرکت 32 نفر از دانشجویان دختر در تاریخ پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه همراه با پذیرایی نهار برگزار شد .

 

 


نظر شما :