برگزاری اردوی یکروزه تفریحی خوانسار- گلپایگان

۰۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۲ کد : ۱۶۱۰۰ نهاد
تعداد بازدید:۴۰۵
به گزارش خبرنگار واحد اطلاع رسانی نهاد رهبری اردوی یکروزه تفریحی خوانسار- گلپایگان به همت واحد خواهران نهاد رهبری در دانشگاه کاشان برگزار شد.
برگزاری اردوی یکروزه تفریحی خوانسار- گلپایگان

این اردو به مناسبت هفنه خوابگاهها و به منظور ایجاد تعامل و رابطه هر چه بهتر با دانشجویان خوابگاهی دانشگاه انجام گردید.
در ابتدای اردو شرکت کنندگان از گلستان کوه و پارک سرچشمه خوانسار دیدن نموده و از فضای زیبای آنجا استفاده کردند.
 

 

اقامه نماز ظهر و عصر همزمان با اذان ظهر در امامزاده هفده تن گلپایگان برنامه بعدی اردو بود که شرکت کنندگان حضور یافته و از فیض نماز اول وقت بهره بردند و سپس جهت صرف ناهار به پارک زیبای " بهشت مادر" عزیمت نمودند.
  

 

 

پس از ناهار و استراحت و استفاده از فضای زیبا و خاطره انگیز، آنجا رابه قصد سد مدرن گلپایگان ترک نمودند.
سد گلپایگان در ۲۵ کیلومتری جنوب غربی و ۱۸ کیلومتری جنوب باختری شهر گلپایگان در نزدیکی روستای «اختوان» بر روی رودخانه قم‌رود (اناربار) واقع شده‌است.
 

 

 

این سد به عنوان اولین سد مدرن ایران و بدون هیچگونه ابزار دقیقی در داخل و خارج بدنه آن با بیش از نیم قرن فعالیت همچنان مهمترین منبع تامین آب زمینهای کشاورزی شهرستان گلپایگان می‌باشد.

 
دانشجویان شرکت کننده در اردو ساعتی را از فضای فرحبخش سد به بازدید پرداخته و پس از آن به کاشان عزیمت نمودند.
حجت الاسلام ناصری پور نیز مبلغ همراه اردو بودند که در بین راه با دو موضوع کارگاهی روابط دختر و پسر و زندگی پس از مرگ مباحثی را ایراد نمودند و در پایان نیز به هر دانشجو، بسته فرهنگی از سوی دفتر نهاد رهبری دانشگاه اهداء شد.
لازم به ذکر است این  اردو پنج شنبه 30 اردیبهشت ماه به همت واحد خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و با حضور 70 نفر از دانشجویان دانشگاه برگزار شد.
 


نظر شما :