برگزاری جلسه بررسی راهکارهای استفاده از طرح همسان‌گزینی موسسه تبیان در دانشگاه کاشان

۲۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۵۴ کد : ۱۶۱۳۰ نهاد
تعداد بازدید:۳۲۹
به گزارش خبرنگار واحد اطلاع رسانی دفتر نهاد رهبری، جلسه مشترک میان مسئولان و کارشناسان دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان و دست اندرکاران طرح همسان‌گزینی موسسه تبیان برگزار شد و این طرح به عنوان یک طرح مبارک که می تواند برای جوانان موثر باشد، مورد تاکید قرار گرفت.
برگزاری جلسه بررسی راهکارهای استفاده از طرح همسان‌گزینی موسسه تبیان در دانشگاه کاشان

مسئول طرح ملی همسان گزینی گفت : تبیان بار دیگر گامی نوین در زمینه ازدواج آگاهانه و پایداری برای جوانان برداشته است و موجبات ورود واسطه های خیر در امر ازواج را به عرصه فناوری اطلاعات فراهم کرده است.

 

 

 

آقای حکمت منش افزود : سامانه همسان گزینی با الهام گرفتن از دستورات گرانقدر پیامبر اسلامی(ص) و ائمه اطهار(ع) در راستای گسترش صحیح ازدواج از طریق اتنخاب صحیح و با محوریت خانواده در جهت دستیابی جوانان به ازدواجی با چهار محور: به هنگام، آگاهانه، آسان و پایدار سعی بر آن دارد تا با برقراری ارتباطی نظامند، هدفدار و موثر بین راویان؛ واسطه ها و معرفین و متقاضیان( مجردان در سن ازدواج)؛ همیار جوانان، خانواده ها و جامعه در امر مهم ازدواج باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : این شبکه با گردهم آمدن واسطین خیر و فعالان عرصه ازدواج و با بهرگیری از شبکه مشاورین و اساتید خبره در امر مشاوره؛ بر آن است تا با ایجاد مجموعه ای پویا و هدف مند در عرصه همسر گزینی با تکیه بر مبانی عمیق اسلامی و فرهنگ غنی ایرانی مسیر یک ازدواج موفق را تسهیل نماید و جوانان و خانواده ها را در تشکیل و تحکیم خانواده ای گرم، خوشبخت ،موفق ، صمیمی و استوار کمک نماید.

 

 

لازم بذکر است در ادامه این جلسه که در روز سه شنبه 19/5/95 در دانشگاه کاشان برگزار شد، کارشناسان سئوالات و ابهامات خود را از مسئولین طرح پرسیده و برای بومی سازی طرح در دانشگاه راهکارهایی را ارائه داده اند.


نظر شما :