آغاز بکار ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان

۱۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵ کد : ۱۶۱۳۹ نهاد
تعداد بازدید:۴۲۶
هفتمین دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان طی مراسمی در این دانشگاه آغاز بکار کرد.
آغاز بکار ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان  هدف از اجرای این طرح را، ارتقای سطح علمی و جایگاه استادان، دانش‌افزایی و بصیرت‌افزایی در استادان ذکر کرد و گفت: در این طرح 150 نفر از استادان این دانشگاه شرکت دارند.

حجت الاسلام علی روحانی اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر معرفت افزایی و ارتقای بصیرت دینی و سیاسی اساتید دانشگاه ها با دو موضوع اقتصاد مقاومتی و تعلیم و تربیت این طرح برگزار می شود.

وی با اشاره به جایگاه رفیع و نقش محوری اساتید در توسعه جایگاه علمی کشور و تحقق دانشگاه­های تمدن‌ساز اسلامی، تقویت و رشد زمینه ­ها و ظرفیت‌های علمی و تربیتی اساتید افزود: با توکل بخدا و سعی و تلاش مجدانه اساتید بی­ شک برگزاری اینگونه دوره ­ها ثمرات خوبی را برای دانشگاه­ دربر خواهد داشت.

حجت الاسلام روحانی نقش مربی گری اساتید در  دانشگاه، محفل قرآنی، تیپ شناسی خانواده، نقش رهبری در مدیریت بحران ها و هم اندیشی اساتید با موضوع راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی در دانشگاه را از موضوعات کلاس ها بیان کرد: در کنار این کلاس ها، فوق برنامه های  فرهنگی و ورزشی نیز برای استادان در نظر گرفته شده است.

 طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان تا هیجدهم ماه جاری در این دانشگاه ادامه دارد.

 

 


نظر شما :