طرح ضیافت اندیشه اساتید ۹۵ دانشگاه کاشان به کار خود پایان داد

۲۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵ کد : ۱۶۱۴۵ بدون دسته‌بندی
تعداد بازدید:۴۷۷
به گزارش خبرنگار واحد اطلاع رسانی دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان ، طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان پنجشنبه ۱۸ شهریورماه و با برگزاری مراسم اختتامیه در دانشگاه کاشان خاتمه یافت.
طرح ضیافت اندیشه اساتید ۹۵ دانشگاه کاشان به کار خود پایان داد

این طرح که به مدت یک هفته و در دو بخش آموزشی شامل اندیشه سیاسی با محوریت اقتصاد مقاومتی و تعلیم و تربیت و فوق برنامه های فرهنگی برگزار شد، با برگزاری مراسم اختتامیه و پذیرایی ناهار به کار خود پایان داد.

در ابتدای جلسه، تعدادی از استادان انتقادات و پیشنهادات خود را در رابطه با مدرسین طرح، موضوعات کلاس ها و نحوه اجرای دوره مطرح کردند.

رئیس دانشگاه کاشان نیز در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین و کادر دفتر نهاد رهبری دانشگاه بیان کرد: استفاده از شعار شاگرد پروری در طرح ضیافت امسال دانشگاه،که مورد تاکید مقام معظم رهبری است بسیار به جا بود و امیدوارم در طول سال تحصیلی مورد استفاده اساتید دانشگاه قرار بگیرد.

رئیس مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی نیز در این مراسم گفت: نهاد رهبری دانشگاه کاشان توانسته است چند سال پیاپی طرح ضیافت را با کیفیت مناسب برگزار کند و به همین دلیل دو سال پیاپی در استان اصفهان ، رتبه برتر استانی را کسب نمود.

حجت الاسلام سید مهدی ساداتی نژاد در ادامه اظهار داشت: 2 گروه از مردم اگر اصلاح شوند جامعه در مسیر سعادت پیش خواهد رفت،  این 2 قشر علماء و امراء هستند، نظام جمهوری اسلامی بعد از 37 سال کار و تلاش، امروز بیش از گذشته به این نکته واقف است که برای پیشرفت نیاز به حضور اندیشمندان در همه ی بخش ها دارد.

وی افزود: تشکیلات هم اندیشی مهیا شد برای ارتباط علماء و امراء تا اساتید از درد های جامعه با خبر شوند. هم اندیشی حلقه ی رابط بین دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها است.

حجت الاسلام والمسلمین ساداتی نژاد گفت:گام های هم اندیشی اساتید شامل: 1- ارتباط با دانشگاه2- ارتباط با شهر و استان3- ارتباط با کشور است که در سه سطح، باید از اساتید و اعضای هیئت علمی استفاده شود و از ظرفیت های استادان برای بهبود عملکرد و بررسی نقاط ضعف کشور بهره برد.

ایشان در ادامه اظهار داشتند: برای ورود دانشجو به عرصه های فرهنگی باید از اساتید کمک گرفت و گرنه هیچ فایده ای ندارد، استادان حرفشان برای دانشجویان سند است. اگر استاد دل به انقلاب نبندد هیچ کدام از کارها و اهداف فرهنگی به ثمر نمی رسد.

دکتر سید مهدی ساداتی نژاد بیان داشت: وظیفه هم اندیشی اساتید، توجه به ارزش و سرمایه بودن استاد است. این دوره ها در تمام کشورها به عنوان دوره های ضمن خدمت برنامه ریزی شده است، فقط ما به جنبه فرهنگی آن هم، توجه داشته ایم.

در پایان حجت الاسلام عمو رمضان زاده معاون دفتر نهاد نمایندگی دانشگاه ضمن تشکر از حضور اساتید دانشگاه در طرح، از پشتیبانی و همکاری ریاست و معاونین دانشگاه تشکر کرد و ابراز داشت: همکاری دانشگاه در برگزاری هر چه بهتر طرح ضیافت نقش مهمی داشته است.

لازم به ذکر است ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان به همت دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان وباحضور بیش از 100نفر از اساتید عضو هیئت علمی دانشگاه از 13 تا 18شهریور ماه در دانشگاه کاشان برگزارشد.

 

 

 


نظر شما :