اهل بیت(ع) با اذن خداوند همه کاره ما هستند.

۱۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۷:۵۶ کد : ۱۶۲۱۰ نهاد
تعداد بازدید:۵۱۴
معاون دفتر نهاد رهبری حجت الاسلام والمسلمین عمو رمضان زاده در جلسه توجیهی اردوی مشهد مقدس گفت: باید از خدا بخواهیم و برنامه ریزی کنیم تا به گونه ای از این سفر استفاده کنیم که در مسیر رشد قرار بگیریم.
اهل بیت(ع) با اذن خداوند همه کاره ما هستند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان ، حجت الاسلام عمو رمضان زاده ضمن تبریک برای توفیق زیارت علی ابن موسی الرضا (ع) گفت: اهل بیت (ع) همه کلهم نور واحد هستند و از نظر رتبه و جایگاه با هم فرقی ندارند و شخصیت هایی هستند که به واسطه کمال به عنوان خلیفه الله شناخته می شوند. آنها نه تنها خلیفه الله بلکه خلیفه و جانشین خداوند در کل عالم هستند.

معاون دفتر نهاد رهبری اظهار داشت: اهل بیت با اذن خداوند همه کاره ما هستند، حال اینکه ما به عنوان مسلمان و محب اهل بیت چه میزان از این انوار الهی استفاده کنیم بسته به خودمان دارد.

وی در ادامه گفت: هم، در مسائل مادی و هم در مسائل معنوی می توانیم از اهل بیت کمک بگیریم و این خود بستگی به میزان معرفت و شناخت ما دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عمو رمضان زاده با اشاره به ولایت تکوینی اهل بیت ابراز داشت:خواست ایشان به محض اراده محقق می شود. مثل شخصی که خدمت حضرت علی (ع) رسید و جسارتی کرد حضرت خواستند ایشان تبدیل به سگ شوند و این محقق شد.

وی ادامه داد: ما متاسفانه حضرت را خوب نمی شناسیم، اگر سعی کنیم صفات ائمه را در خود ایجاد کنیم و یا در مسیر آنها گامی برداریم یقین بدانیم متحول خواهیم شد. ما باید از خدا بخواهیم و برنامه ریزی کنیم تا به گونه ای از این سفر استفاده کنیم که در مسیر رشد قرار بگیریم.

لازم به ذکر است جلسه توجیهی اردوی مشهد، دوشنبه 11/11/95 در تالار آزادی دانشگاه، ویژه خواهران اعزامی اردوی زیر سایه خورشید و به همت هیات دانشجویی فاطمیون و با حضور 176 نفر از دانشجویان برگزار شد.

 


نظر شما :