فضای مجازی بستری مناسب برای ترویج نماز در جامعه است

۱۷ آبان ۱۳۹۶ | ۰۸:۴۰ کد : ۱۶۳۲۵ نهاد
تعداد بازدید:۳۷۶
رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: فضای مجازی بستری مناسب برای  ترویج نماز در جامعه است.
فضای مجازی بستری مناسب برای ترویج نماز در جامعه است

 حجت الاسلام قرائتی در اجلاس استانی نماز و فضای مجازی در دانشگاه  کاشان فضای مجازی را هم فرصت و هم تهدید دانست و افزود: در دسترس بودن، کم هزینه بودن ، تنوع و جذابیت از جمله امتیازات و فرصت های فضای مجازی است.

وی هجمه های غیر فرهنگی ومغایر با دین را از تهدیدها و خطرات فضای مجازی بیان کرد و اظهار داشت: باید سعی شود تا از فضای مجازی به نحو مناسب استفاده   و در مقابل هجمه های دشمن تولید محتوا کرد .

حجت الاسلام قرائتی  از جوانان دانشجو خواست تا ازفرصت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای فرا گیری  معلومات ومهارت استفاده کنند.

وی  گفت: باید فارغ التحصیل دانشگاهی باید  مهارت داشته باشد تا در آینده بیکار نباشد.

وی خاطر نشان کرد: باید از فضای مجازی بعنوان ابزاری برای برنامه های مختلف مذهبی  و تشویق جوانان به نماز استفاده شود  تا جامعه از آسیب‌های اجتماعی در امان بماند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه فضای مجازی برکت است و از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار است اظهار داشت: در هنگام انتشار مطلب در فضای مجازی باید  منبع و صحت آن مد نظر باشد تا  شایعه و برداشت شخصی بر اصل مطلب غلبه نکند.

حجت الاسلام قرائتی مخاطب شناسی در فضای مجازی را  لازم دانست و  یادآور شد: باید زیرساخت‌های  کافی  برای فعالیت در حوزه فضای مجازی با همکاری و مشارکت همه مسوولان و دستگاه‌های مرتبط فراهم شود.

 


نظر شما :