تجمع و راهپیمایی به مناسبت بزرگداشت ۹ دی در دانشگاه برگزار شد.

۱۰ دی ۱۳۹۷ | ۰۸:۰۹ کد : ۱۶۵۱۴ نهاد
تعداد بازدید:۳۳۳
به گزارش خبرنگار واحد روابط عمومی دفتر نهاد رهبری، تجمع و راهپیمایی به مناسبت بزرگداشت ۹ دی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار شد.
تجمع و راهپیمایی به مناسبت بزرگداشت ۹ دی در دانشگاه برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه، در ابتدای این تجمع و راهپیمایی ایراد سخنرانی کرد و اظهار داشت: دلیل این تجمع و بزرگداشت سیلی محکمی است که آمریکا در سال 88 از مردم ایران خورد، نه اینکه نوچه های آمریکا در ایران فریب خوردند، نه اینها که عددی نیستند.

حجت الاسلام و المسلیمن روحانی بیان داشت: آمریکا از 8 ماه قبل از انتخابات شروع به فعالیت کرد تا انتخابات را به نفع خود تمام کند. همه ی گروه های ضد خدا و ضد رسول و جمهوریت جمع شدند تا جایی که اهانت به عاشورا و امام حسین(ع) کردند و حضرات بی بصیرت حتی از اینها تبری هم نکردند. ولی مردم ایران این بصیرت را داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه با اشاره به آیه 7 سوره منافقون"هُمُ الَّذِينَ يَقُولُونَ لَا تُنْفِقُوا عَلَىٰ مَنْ عِنْدَ رَسُولِ اللَّهِ حَتَّىٰ يَنْفَضُّوا ۗ وَلِلَّهِ خَزَائِنُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَلَٰكِنَّ الْمُنَافِقِينَ لَا يَفْقَهُونَ"اظهار داشت: یکی از ترفندهای دشمنان برای شکست، استفاده از تحریم است که مردم با ترحیم پراکنده شوند. ولی خداوند می فرماید، آنها نمی فهمند که دست دیگری در کاراست.

وی افزود: بعد از گذشت 9 سال از سال 88 تا کنون، آمریکا هر روز ضعیف تر شده است، هر ثانیه 44 هزار دلار به بدهی اش افزوده می شود، این همان آمریکای است که ادعای ابر قدرتی و تک محور بودن را دارد.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی تصریح کرد: 40 سال از انقلاب گذشت با تمام هجمه ها باز انقلاب روی پای خود ایستاده است و این به دلیل بصیرت مردم است. ما با گرامی داشت 9 دی براین همت و بصیرت مردمی اجر می نهیم.

لازم به ذکر است، تجمع  و راهپیمایی 9 دی ماه، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با حضور نمازگزاران و با فریاد الله اکبر و مرگ بر آمریکا از مسجد آغاز و با راهپیمایی به طرف گلزار شهدای گمنام و ادای احترام به شهدا خاتمه یافت.

 


نظر شما :