دانشجویان دختر دانشگاه در روز میلاد حضرت زهرا(س) در مراسم غبار روبی حرم مطهر حضرت معصومه(س) شرکت کردند.

۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۸ کد : ۱۶۵۳۳ نهاد
تعداد بازدید:۳۳۸
به گزارش خبرنگار واحد روابط عمومی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه کاشان، دانشجویان دختر دانشگاه کاشان در شب میلاد حضرت زهرا(س) در مراسم غبار روبی و عطر افشانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) شرکت کردند..
دانشجویان دختر دانشگاه در روز میلاد حضرت زهرا(س) در مراسم غبار روبی حرم مطهر حضرت معصومه(س) شرکت کردند.

همزمان با فرا رسیدن میلاد بانوی دو عالم حضرت زهرا(س)، 130 نفر از دانشجویان دختر دانشگاه کاشان با حضور در مراسم غبارروبی و مدیحه سرایی آستان حضرت معصومه(س) به این بانو تبریک و ارادت خود را اعلام کردند.

در این اردو سعی شد با توجه به نقش هنر در ترویج آموزه های دینی و اینکه هنر به عنوان مهمترین و تاثیر گذارترین ابزار، می تواند نقش بسزایی در تقویت، ماندگاری و تضعیف هر فرهنگ و تفکری را ایفا کند و  لزوم استفاده از همه ابزارها در معرفی معارف مهدوی وبا تبیین، تعمیق و ترویج مهدویت با ابزارهای گوناگون از جمله هنر، در ابتدای حضور در جمکران دانشجویان با موسسه یاوران مهدی آشنا شوند.

در این موسسه ضمن ارائه مباحثی در رابطه با الگوی زن مسلمان و انقلابی توسط مسئول خواهران موسسه یاوران در سالن همایشهای این موسسه، دانشجویان از نمایشگاه "اندیشه نجات" نمایشگاه دائمی هنری- مفهومی مهدویت با استفاده از تکنیک های هنری، با معارف ناب آشنا شدند.

یکی از اقدامات کاربردی این نمایشگاه، حضور راویان توانمندی بود که متناسب به سطح مخاطب، بخش های مختلف نمایشگاه را روایت کرده و ارتباط بین بخش ها را توضیح می دادند.

دانشجویان شرکت کننده در این اردو بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد مقدس جمکران و تجدید عهد با امام زمان خود و صرف شام با حضور در حرم حضرت معصومه (س) در مراسم غبار روبی آستان شرکت کردند.

برگزاری مسابقه شفاهی از بروشور میلاد حضرت زهرا(س) که در اتوبوس در اختیار دانشجویان قرار گرفت و مسابقه عکاسی از مراسم غبار روبی حرم مطهر از جملعه برنامه های این اردو بود. در پایان مراسم غبار روبی  به قید قرعه 3 نفر از دانشجویان هزینه سفر مشهد مقدس اهدا شد

.

لازم به ذکر است، تهداد 130 نفر از دانشجویان دختر دانشگاه در شب میلاد حضرت زهرا(س) به همت واحد روابط عمومی دفتر نهاد رهبری دانشگاه در مراسم غبار روبی حرم مطهر حضرت معصومه(س) شرکت کردند.

 


نظر شما :