اولین جشن ازدواج دانشجویی ویژه مزدوجین دانشگاه های کاشان برگزار شد.

۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۵ کد : ۱۶۵۳۴ نهاد
تعداد بازدید:۳۴۵
به گزارش خبرنگار واحد روابط عمومی دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان، اولین جشن ازدواج دانشجویی ویژه مزدوجین دانشگاه های شهرستان کاشان برگزار شد.
اولین جشن ازدواج دانشجویی ویژه مزدوجین دانشگاه های کاشان برگزار شد.

دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان به عنوان دفتر استانی برگزار کننده مراسم "همسفر تا بهشت" و اعزام مزدوجین دانشگاه های این شهرستان به سفر مقدس مشهد برای اولین سال با دعوت از زوجین دانشگاه های کاشان مراسمی را با حضور دکتر دهنوی در دانشگاه کاشان برگزار کرد.

حجت الاسلام دهنوی در این کارگاه انتظار متقابل همسران، مهمترین عامل در ازدواج را شناخت همسران نسبت به یکدیگر دانست و افزود: منظور از شناخت، شناخت شناسنامه ای و یا ویژگی های اخلاقی نیست . زیرا این شناخت بعد از چند ماه به دست می آید.


این کارشناس افزود: ازدواج، شناخت زوایای روحی و ویژگی های متضاد را عامل مهمی در زندگی زناشویی دانست و خاطر نشان کرد: شناخت این ویژگی ها ، خصوصا ویژگی های متضاد به درک متقابل زوجین از یکدیگر می انجامد .

وی با بیان اینکه زوجین باید به تفاوت های خود توجه داشته باشند ،این تفاوت ها مانند کلام و جزئی نگری در خانم ها و سکوت و کلی نگری در آقایان را نقطه ی قوت و تکمیل کننده ی زندگی زناشویی دانست .


حجت الاسلام دهنوی در ادامه با اشاره به ضررهای ماهواره برای خانواده ها و زوج ها ی جوان افزود: ماهواره علاوه بر انحرافات اخلاقی ، انحراف اعتفادی نیز دارد . وی همچنین از تهیه ی مجموعه ای تحت عنوان هجوم خاموش که به آسیب شناسی ماهواره ها می پردازد خبر داد .

 

در حاشیه ی برگزاری این کارگاه نمایشگاه آثار دکتر دهنوی برای استفاده زوج های دانشجو برگزار گردید . همچنین به رسم یادبود گل های از طرف نهاد رهبری دانشگاه به زوجین اهدا شد .

لازم به ذکر است نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان مراسم ازدواج دانشجویی را دوشنبه 13 اسفند ماه در دانشگاه کاشان با حضور 150 زوج برگزار کرد.


نظر شما :