پرونده بیستمین دوره سفرهای عتبات دانشگاهیان کاشان بسته شد.

۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۸:۲۳ کد : ۱۶۵۵۰ نهاد
تعداد بازدید:۳۳۶
به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد رهبری حجت الاسلام و المسلمین عمو رمضان زاده گفت: اردیبهشت سال جاری اخرین اعزام دوره بیستم سفرهای عتبات برگزار می شود.
پرونده بیستمین دوره سفرهای عتبات دانشگاهیان کاشان بسته شد.

مسئول و مدیر اجرایی استانی عتبات دانشگاهیان در کاشان اظهار داشت: در بیستمین دوره سفرهای عتبات عالیات در دانشگاه های کاشان 174 نفر از اساتید، کارمندان و دانشجویان شرکت داشته اند، این سفرها از 13 بهمن ماه آغاز و 6 اردیبهشت سال جاری به پایان می رسد.

حجت الاسلام و المسلمین عمو رمضان زاده بیان داشت: اعزام ها در تاریخ 23 بهمن ماه ویژه  دختران مجرد  ، 13 اسفند ماه پسران مجرد   ، 13 فروردین متاهلین  ، 27 فروردین   زمینی و پسران مجرد و 6 اردیبهشت ویژه دختران مجرد و متاهلین  بوده است.

وی ادامه داد: جلسات توجیهی با حضور مدیر و روحانی کاروان جهت آشنایی بیشتر قبل از سفر برگزار شد و کتابهای معرفت افزایی پیرامون ائمه ای که در عراق مدفون هستند و همچنین اماکن متبرکه قبل از اعزام جهت استفاده زائرین در اختیارشان قرار گرفت.

عمو رمضان زاده افزود: مرحله بیست و یکم سفرها از دی ماه آغاز می شود. و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت labbayk.ir در این سفر معنوی شرکت کنند.


نظر شما :