سومین دوره گارگروه تخصصی مسئولان و معاونان دفاتر نهاد دانشگاه های کشور به میزبانی دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان برگزار شد.

۱۶ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۹ کد : ۱۶۵۸۴ نهاد
تعداد بازدید:۲۹۱
به گزارش خبرنگار واحد روابط عمومی دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان سومین دوره گارگروه تخصصی منظومه فکری امام و رهبری با حضور مسئولان و معاونان دفاتر نهاد دانشگاه های کشور به میزبانی دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان برگزار شد.
سومین دوره گارگروه تخصصی  مسئولان و معاونان دفاتر نهاد دانشگاه های کشور به میزبانی دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مقدم، دبیر این کارگروه در روز اول این نشست  با اشاره به هدف مندی تشکیل این کار گروه ها اظهار داشت:با توجه به جلسه ی شورای راهبردی نهاد رهبری در سال ۹۶ و بررسی مجدد برنامه های آموزشی نهادرهبری و تاکید بر تخصصی سازی و تشکیل کار گروه های آموزشی و تحقیقی مشارکتی مسئولین و معاونین دفاتر ؛۶ کار گروه با موضوعات مختلف تشکیل یافت.
دوره سوم این کار گروه  با موضوع" تبیین منظومه فکری امام و رهبری "با حضور ۴۰ نفر از اعضا و محوریت منابع معرفی شده و به میزبانی دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان در حال برگزاری ست.
 
همچنین حجت الاسلام و المسلمین علی روحانی مسئول دفتر نهاد رهبری کاشان ضمن عرض خیر مقدم و با اشاره به حدیث پیامبر"ص" "یا أباذر أعبد الله کأنک تراه؛ فان کنت لا تراه فانه یراک.
ای ابوذر خدای را چنان عبادت کن که گویا او را می‌بینی؛ پس اگر تو او را نبینی او تو را می‌بیند.   افزود:عالم محضر خداست. بدان خدا تو را میبیند.


در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مستاجران،مدیر کل آموزش نهاد رهبری به ایراد سخنرانی پرداختند . ایشان بیان کردند این کارگروه ها در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری جهت تقویت حضور عالمانه مسئولان نهاد در دانشگاه برگزار می گردد.
همچنین ریاست دانشگاه کاشان دکتر عباس زراعت میهمان روز اول این نشست بودند.
لازم به ذکر است این نشست در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ تیرماه در محل پژوهشکده اسانس دانشگاه کاشان در قمصر در حال برگزاری است.


نظر شما :