نمایشگاه کتاب "راهبرد مقاومت"با ۴۰ درصد تخفیف در خانه فرهنگ دانشگاه برپا شد.

۲۳ مهر ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۸ کد : ۱۶۶۲۶ نهاد
تعداد بازدید:۳۲۷
به گزارش خبرنگار واحد روابط عمومی دفتر نهاد رهبری برای دومین سال نمایشگاه کتابی با موضوع "راهبرد مقاومت" در محل خانه فرهنگ درحال برگزاری است.
نمایشگاه کتاب "راهبرد مقاومت"با ۴۰ درصد تخفیف در خانه فرهنگ دانشگاه برپا شد.

با توجه به استقبال سال گذشته از نمایشگاه کتاب چهل چراغ با موضوع تاریخ انقلاب اسلامی، روابط عمومی دفترنهاد رهبری دانشگاه برای دومین سال،  نمایشگاه کتاب باعنوان "راهبرد مقاومت" برگزار کرده است.

انگیزه برگزاری این نمایشگاه تعهد به فرهنگ غنی اسلام و تعمیق باورهای دینی دانشجویان و اساتید و بصیرت افزایی آنان می باشد. به فرموده مقام معظم رهبری در 14 خرداد سال جاری مطرح کردن و زنده نگه داشتن دفاع مقدس و مقاومت یکی از ضروریت های جامعه امروزی و جهان اسلام می باشد از این رو تلاش در راستای تبیین و ترویج مبانی و مباحث گام دوم انقلاب از اهداف برگزاری نمایشگاه می باشد.

در این نمایشگاه بیش از 400 عنوان  در حوزه ادبیات و کتاب با موضوع دفاع مقدس، مقاومت و مدافعان حرم از ناشران برگزیده کشوری دیده می شود.

از امتیازات این نمایشگاه بهره گیری از ظرفیت های ناشران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت افزایش قدرت خرید با ارائه تخفیف 40 درصد است.

 در این نمایشگاه سعی شده است با عرضه بخشی از کتب تقریظ شده توسط مقام معظم رهبری در یک مجموعه، نسبت به تبیین ( هر چند مختصر) نگاه ایشان در خصوص شاخص های یک اثر خوب و مطلوب اقدام شود و مخاطبین در انتخاب آثار خوب معیارهای لازم را به دست آورند.

 لازم به ذکر است، این نمایشگاه به همت واحد روابط عمومی دفتر نهاد رهبری از 10 مهر ماه آغاز و تا پایان ماه جاری دایر می باشد.

 


نظر شما :