دستمریزاد مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه به سپاه پاسداران...

۲۳ مهر ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۰ کد : ۱۶۶۲۷ نهاد
تعداد بازدید:۲۵۹
 مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه در بیانیه ای مراتب تقدیر و تشکر خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستگیری سرشبکه اصلی نفوذ در ایران را اعلام کرد.
دستمریزاد مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه به سپاه پاسداران...

حجت الاسلام و المسلمین روحانی در پی  شکست فتنه جدید ضدانقلاب و دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران، از حماسه آفرینی سربازان گمنام امام زمان(عج الله) در این عرصه  قدردانی کرد.  

وی بیان داشت: این حماسه بزرگ نشان داد عظمت ملت بزرگ ایران جاودانه است و آرمانهای بلندش فراتر از توان دشمنان برای دستیابی به  اهداف شیطانی است.

وی افزود: امروز به برکت توجه ویژه امام زمان(عج) و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی ،امن‌ترین کشور جهان است که این مهم میسر نبوده و نیست مگر با جان‌فشانی و ایثار سربازانی که با ایمان و اعتقادی راسخ با تمام وجود و کمال اخلاص از حدود و ثغور امنیتی کشور پاسداری می‌کنند.

ایشان اظهار داشت: بدین‌وسیله لازم می‌دانیم از مجاهدت‌های این عزیزان، که بی‌شک موجب تامین امنیت، آسایش و آرامش برای کشورعزیزمان شد، تشکر کرده و از خداوند متعال ضمن تعجیل در فرج حضرت ولی‌عصر(عج)، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسالت داریم.

 

 


نظر شما :