جلسه ی رابطین و کارشناسان ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه های کاشان به میزبانی نهاد رهبری دانشگاه کاشان برگزار شد.

۱۲ آذر ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۸ کد : ۱۶۶۴۰ نهاد
تعداد بازدید:۲۸۲
به گزارش خبرنگار واحد روابط عمومی دفتر نهاد رهبری دانشگاه، نشست کارشناسان و رابطین فرهنگی دانشگاه های کاشان به میزبانی نهاد رهبری دانشگاه کاشان، به عنوان ستاد استانی ازدواج دانشجویی و عتبات دانشگاه های کاشان برگزار شد.
جلسه ی رابطین و کارشناسان ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه های کاشان به میزبانی نهاد رهبری دانشگاه کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی در ابتدای این جلسه اظهار داشت: در قران به ما توصیه شده است که مقدمات سفر زوجین را مشخص کنیم. با توجه به اینکه امروزه بلوغ جنسی با بلوغ اقتصادی جوانان فاصله دارد، باید تشویق دانشجوها در امر ازدواج اولویت دانشگاه ها باشد. خوابگاه متاهلین، وام های کم درصد، سفر مشهد مقدس و... از جمله مواردی ست که می تواند جوانان را به ازدواج دانشجویی تشویق کند.

وی افزود: این سفر برای زوجین تنها یک سفر زیارتی نیست، یکسری آموزش ها در این سفر برای زوجین برنامه ریزی شده است که کمترین فایده ی که می تواند برای دانشجوی متاهل داشته باشد،امید است.

در ادامه مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان در رابطه با دستورالعمل جدید سفرهای ازدواج دانشجویی توضیحاتی بیان کرد.

رضایی بیان داشت: ثبت نام بیست و سومین دوره سفرهای ازدواج دانشجویی آغاز شده است و با توجه به استانی شدن دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان در اعزام مزدوجین دانشجوی دانشگاه های کاشان بهتر است برنامه ریزی متمرکزی برای این سفرها داشته باشیم.

ایشان با توجه به تقبل هزینه اسکان و پذیرایی سفر سه روزه زوجین دانشجو توسط دفتر نهاد رهبری مرکز، اعلام داشت در صورت هماهنگی و اعلام دانشگاه ها می توان با انتخاب تاریخ متمرکز اعزام متمرکز در یک تاریخ از دانشگاه های کاشان داشته باشیم.

                                                                                 

وی اظهار داشت: اساتید دانشگاه های کشور نیز در صورتی که در تاریخ اعلام شده عقد کرده اند، می توانند در این سفر معنوی شرکت کنند.

مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری گفت: امکان کنسل کردن سفر تا یک هفته قبل از تاریخ اعزام وجود دارد، ثبت نام کننده می تواند بعد از انصراف از سفر انتخابی، تاریخی دیگر برای سفر انتخاب کند.

ایشان در ادامه افزود: در این سفر زائرین دانشجو میهمان یک وعده غذای حضرتی خواهند بود.

رضایی در پایان توصیه کرد: حتما به زوجین اعلام شود در برنامه های ویژه این سفر شرکت کنند و کارت شناسایی هنگام پذیرش در محل اسکان همراه داشته باشند.

لازم به ذکر است این جلسه روز دوشنبه 11 آذر ماه با حضور رابطین دانشگاه های علوم پزشکی، آزاد اسلامی، علامه فیض کاشان، پیام نور کاشان، پیام نور آران و بیدگل، علمی کاربردی کاشان و آران و بیدگل،دانشکده دخترانه فدک، فرهنگیان کاشان و اران و بیگل  با حضور معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به میزبانی نهاد رهبری دانشگاه کاشان برگزار شد.

 

 


نظر شما :