حجت الاسلام و المسلمین خسروی:\حفظ یک انقلاب به مراتب سخت تر از یک انقلاب است\.

۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۵ کد : ۱۶۶۷۷ ویژه نامه
تعداد بازدید:۵۸۴
به گزارش خبرنگار واحد روابط عمومی دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان، مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه در ایام دهه فجر در مسجد دانشگاه به بررسی ویژگی های انقلاب اسلامی می پردازد.
حجت الاسلام و المسلمین خسروی:\حفظ یک انقلاب  به مراتب سخت تر از یک انقلاب است\.

حجت الاسلام و المسلمین خسروی، مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه در مسجد امام علی (ع) دانشگاه کاشان بعد از اقامه نماز ظهر و عصر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر بیان داشت: زمانی که انسان در درون موضوعی قرار می گیرد شناخت دقیقی از آن موضوع ندارد، ولی وقتی از بیرون به آن می نگرد قدر اندوخته و دارایی خود را بهتر می داند.

ایشان با اشاره به انقلاب های مطرح جهان به عنوان انقلاب هایی که نماد هستند، اظهار داشت: ما به عنوان یک فرد در کشوری که انقلابش نماد است باید در رابطه با سایر انقلاب ها نیز مطالعه کنیم و تفاوت انقلابمان را با دیگر انقلاب های جهان بدانیم.

حجت الاسلام و المسلمین خسروی افزود: انقلاب ها چند شاخص اصلی دارند که از همه مهمتر "هدف و آرمان" یک انقلاب است. و اینکه مردم یک کشور برای چه انقلاب می کنند.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه در ادامه با طرح انقلاب فرانسه بیان داشت: مردم فرانسه با هدف و ارمان آزادی فردی انقلاب کردند هر چند در تحلیل ها مشخص شده است که شروع این انقلاب، با این هدف نبوده است، ولی آرمان انقلاب ما، "حکومت اسلامی" است، که امام خمینی(ره) زمینه اجرای این حکومت را فراهم کردند.

وی اظهار داشت: یکی از ویژگی های ماندگاری انقلاب موقتی نبودن چشم انداز آن انقلاب است،به همین دلیل حفظ یک انقلاب  به مراتب سخت تر از یک انقلاب است.

ایشان  در پایان گفت: ممکن است بعضی از انقلاب ها بمانند، اما باید دید زیر ساخت های آن چقدر مانده است. در رابطه با پیشرفت زیر ساخت های انقلاب ایران، آمار و اطلاعات سنجش جهانی نشان می دهد کشور ایران یکی از کشورهای در تراز کشورهای موفق دنیاست.

لازم به ذکر است، مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه، در ایام دهه فجر بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه به تحلیل "انقلاب" در جمهوری اسلامی ایران خواهد پرداخت.

 


 

 


نظر شما :