حجت الاسلام و المسلمین خسروی"۲۲بهمن، سرآغاز حکومت الله بر روی زمین است".

۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۸:۵۸ کد : ۱۶۶۸۴ نهاد
تعداد بازدید:۳۰۵
به گزارش خبرنگار واحد روابط عمومی دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان، حجت الاسلام و المسلمین خسروی در مراسم گرامیداشت دهه فجر به تحلیل ماهیت انقلاب اسلامی ایران پرداخت.
حجت الاسلام و المسلمین خسروی"۲۲بهمن، سرآغاز حکومت الله بر روی زمین است".

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و ایام اربعین سردار شهید قاسم سلیمانی، انقلاب اسلامی را یکی از قدرتمندترین انقلاب ها در طول تاریخ جهان عنوان کرد و گفت: یکی از ماهیت های انقلاب اسلامی جهان شمولی و فرامرزی بودن آن است.

حجت الاسلام خسروی نوع ایدئولوژی انقلاب اسلامی را با دیگر انقلاب ها متفاوت دانست و افزود: یکی از تفاوت های انقلاب اسلامی این است که هر چه از زمان آن می گذرد شکوفایی آن بیشتر می شود.

ایشان 22 بهمن را سرآغاز حکومت الله در زمین دانست و گفت: دین با حکومت اسلامی ایران دوباره زنده شد.از ثمرات این دین کسانی مثل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دنبال عدالت خواهی در همه جهان است، خاطر نشان کرد: ماهیت انقلاب اسلامی بر مبنای نگرش الهی است.

وی دستاوردهای  دانشمندان ایرانی در زمینه های مختلف دارویی ، نانو ، هوافضا و …  را از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی که فتح الفتوح  امام راحل بود این است که  جوانهایی  در اوج معرفت و معنویت  همچون شهید حججی، سردار سلیمانی و تهرانی مقدم ها در دامن این  انقلاب رشد و نمو پیدا کرده اند.

حجت الاسلام خسروی جوانان را سرمایه های کشور دانست و افزود:  فتح الفتوح امام خمینی(ره) جوانهایی هستند که امروز می بینیم. حرکات خودجوش جوانان در مراسم های مختلف اعتکاف، راهیان نور و اردوهای جهادی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است  که خوشبختانه روز به روز در حال ارتقا و توسعه است.


نظر شما :