"ما ملت امام حسینیم"

۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۹ کد : ۱۶۷۵۱ مناسبت ها
تعداد بازدید:۶۱۳
معرفی بسته ی ویژه محرم امسال
"ما ملت امام حسینیم"

ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم. بپرس! ما حوادث سختی را پشت سر گذاشتیم. بیا! ما منتظریم. مرد این میدان ما هستیم برای شما. شما می دانید این جنگ یعنی نابودی همۀ امکانات شما. این جنگ را شما شروع می کنید اما پایانش را ما ترسیم می کنیم.

انتشارات شهید کاظمی در یک حرکت جهادی با همکاری مجموعه کتاب هیات اقدام به طراحی پویش ملی «ما ملت امام حسینیم» کرده است. این پویش که در راستای ترویج شعائر حسینی و احیا روضه خانگی برنامه ریزی شده همراه با یک منبر مکتوب در نوع خود مجالس و روضه های خانگی را به ساده ترین شکل برگزار و تقویت می‌کند.

این انتشارات در این طرح قصد دارد بسته های ویژه‌ای شامل؛ کتاب قصه کربلا، دستمال اشک، بیرق خانگی با شعار «این خانه عزادار حسین است»، عکس کارتی شهید سلیمانی و کتابهای منتخب و برگزیده با ایام محرم و صفر را در بستنه بندی متناسب آماده و با شرایط ویژه در اختیار مخاطبین قرار دهد.

در این ایام خاص که نحوه برگزاری مراسم عزای حسینی به دلیل شیوع کرونا در ابهام است و مردم خلوت بیشتری را تجربه می‌کنند قطعاً طرح «خانواده حسینی» می‌تواند مهمان خلوت محرم مخاطبان باشد.

بسته های ویژه «ما ملت امام حسینیم» از امروز با شرایط ویژه و همچنین تخفیف تابستانه کتاب در سایت رسمی انتشارات قابل عرضه است و علاقه مندان جهت تهیه این بسته ها می توانند از طریق درگاه اینترنتی nashreshahidkazemi.ir و یا ارسال عبارت « ما ملت امام حسینیم» به سامانه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ اقدام کنند.

 

پیشنهاد پیشواز ما ملت شهادتیم...

پیشواز همراه اول: ۱۰۰۰۲ | کد پیشواز  ایرانسل: ۴۴۱۳۲۱۲۰ | کد پیشواز رایتل: 40010403
 

 


( ۳ )

نظر شما :