نشست شورای استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اصفهان

۰۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۱ کد : ۱۷۶۸۳ نهاد
تعداد بازدید:۲۰۲
نشست شورای استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اصفهان به میزبانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان برگزار شد.
نشست شورای استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اصفهان

رییس دانشگاه کاشان دراین نشست با  معرفی و ارائه گزارشی از افتخارات این دانشگاه، جایگاه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها را یک جایگاه معنوی دانست و گفت: موفقیت‌ها و افتخارات دانشگاه کاشان مرهون ارتباط صمیمی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری این دانشگاه با مدیریت دانشگاه است.

دکتر عباس زراعت،  نظارت بر امور دانشگاه را از جمله وظایف دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها عنوان کرد و گفت: باید مسئولین دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهری دردانشگاه خط قرمزها را به خوبی بشناسد و با حضور فعال در میان دانشجویان و دانشگاهیان، نسبت به راهنمائی و ارشاد فکری و اخلاقی ایشان و  رشد و توسعه اندیشه‌ها و آگاهیهای دینی و اسلامی اقدام کنند  و  در ایجاد و تقویت روحیه تحرک و مشارکت فعال دانشجویان و دانشگاهیان در عرصه فعالیتهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بکوشند.

وی   ضرورت گسترش فضای معنوی و اسلامی در دانشگاه و رشد فضائل اخلاقی در دانشگاهیان را مورد تاکید قرار داد و افزود: دانشجویان با اعتمادی که به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه دارند،  مشکلات و درد و دل‌های خودشان را با این نهاد درمیان می گذارند.

رییس دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها باید با ارتباط صمیمی با دانشجویان بتوانند دانشجو را مسئولیت پذیر و اخلاق محور تربیت کنند تا دانشجو در آینده شهروند خوب و مدیر موفق و فردی اثرگذار در جامعه باشد.

در این نشست حجت الاسلام خسروی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در  دانشگاه کاشان ، اظهار امیدواری کرد برگزاری این نشست با ارائه تبادل نظر و تجربیات مسئولان مربوطه،  زمینه رشد و تعالی  معنوی  هر چه بیشتر دانشگاهیان را فراهم نماید.

 


نظر شما :