ثبت نام ازدواج دانشجویی ۱۴۰۰ آغاز شد

۰۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۴ کد : ۱۷۷۹۸
تعداد بازدید:۱۳۲۲
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان از آغاز ثبت نام ازدواج دانشجویی در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر خسروی اظهار داشت :  سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا وقفه‌ای یکساله در مراسم ازدواج دانشجویی ایجاد شد که الحمدلله در سال ۱۴۰۰ بیست و چهارمین دوره طرح "همسفر تا بهشت" آغاز شده است.

وی افزود: اعزام زوج‌های دانشجو به مشهد مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تعداد کمتر زوج‌های دانشجو و امکانات آموزشی اختصاصی در داخل واحدهای هتل صورت خواهد گرفت تا افراد از نظر مسائل بهداشتی دچار مشکل نشوند.

وی در ادامه  بیان داشت : برای زوج‌های دانشجو علاوه بر دوره‌های آموزش حضوری که در مشهد مقدس برگزار می‌شود، ۲۰ ساعت دوره‌های آموزشی مجازی در سایت آموزشی دانشگاهیان نهاد، پیش بینی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین خسروی ثبت نام ازدواج دانشجویی  را تا 31 شهریور عنوان کرد و گفت: تنها زوجینی که حداقل یکی از آن ها دانشجو بوده و تاریخ رسمی عقد در فاصله زمانی 1 فروردین 1398 تا 1شهریور 1400داشته باشند مجوز ثبت نام در سامانه خواهند داشت.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد : در مواردی که هردو زوج دانشجو باشند لازم است فقط یکی از آن ها در سامانه ثبت نام نماید. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.ezdevaj.nahad.ir نسبت به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر  اقدام کنند.


نظر شما :