بیانات مسئول نهاد رهبری در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه کاشان

۰۸ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۰ کد : ۱۸۲۳۴ نهاد
تعداد بازدید:۲۳۶
مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد خسروی در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه کاشان که پنج شنبه ششم آبان‌ماه جاری در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار شد، بیاناتی ایراد فرمودند:
بیانات مسئول نهاد رهبری در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه کاشان

حجت الاسلام خسروی با اشاره به اینکه مجموعه دانشگاه به مانند اعضای یک خانواده هستند افزود: همدلی وتعامل مجموعه کارکنان این دانشگاه اعم از استاد، کارمند و دانشجو رمز موفقیت و ارتقاء این دانشگاه است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان از تلاش های و ارتباط صمیمی دکتر زراعت با مجموعه دانشگاه قدردانی کرد و افزود: این افراد جزء ذخائر کشور هستند که بایداز تجربیات شان همیشه استفاده کرد.

وی دکتر کتابی رئیس جدید دانشگاه کاشان را نیز شخصیتی شناخته شده و با تجربه به لحاظ علمی دانست و افزود:اگر دانشگاه اصلاح شود کشوراصلاح خواهد شد .

حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد خسروی با اشاره به اینکه بیش از80 درصد از مسئولان کشور از فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند خاطر نشان کرد: از آنجا که جامعه مشکلات زیادی دارد دانشجویان باید جامعه محور باشند تا در راستای رفع این مشکلات تلاش نمایند.


نظر شما :