مسئول نهاد رهبری، روز دانشجو را تبریک گفتند.

۲۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۷ کد : ۱۸۴۱۱ نهاد
تعداد بازدید:۲۸۳
مسئول نهاد رهبری دانشگاه کاشان جناب حجت الاسلام دکتر جواد خسروی ضمن تبریک روز دانشجو در رابطه با خصوصیات یک دانشجو گفت:
مسئول نهاد رهبری، روز دانشجو را تبریک گفتند.

دو خصوصیت برای هر دانشجویی لازم و اساسی است:
اول: علم و تحقیق، که در این رابطه چند  نکته مهم وجود دارد یکی آنکه باید  تمام سعی و تلاش خودرا به کاربست تا به جایگاه اصلی خود دست یابیم و دیگر آنکه در مسیر علم و تحقیق توجه ویژه به مسائل اخلاقی داشته باشیم.
دوم: توجه داشتن  به آرمان گرایی و آرمان خواهی و برنامه ریزی برای رسیدن به  این آرمانها.

وی افزود: هم چنین در حوزه تحقیق باید توجه شود که یکی ازثمرات تحقیقات، باید حل مسائل کشور باشد تا در این شرایط بتوانیم بهتر از این مرحله عبور نماییم.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه کاشان تاکید کرد: کسانی که عهده دار مسائل دانشجو هستند باید توجه کنند که دانشجو گل سر سبد جامعه است و بهترین دوران زندگی خود را صرف تحصیل و تعالی خود می‌کند. لذا آموزش عالی باید برنامه‌ای برای آینده آنان بعد از فارغ التحصیلی داشته باشد تا بیسترین دغدغه‌  دانشجویان مسائل علمی و پژوهش باشد.

حجت الاسلام والمسلمین خسروی در انتها با توجه به سخن مقام معظم رهبری که فرموده اند: "تا جان در بدن دارم از جریان علمی در کشور حمایت می کنم" گفت:
 اینکه مقام معظم رهبری در موضوع علم و اخیرا هوش مصنوعی تاکید فراوانی دارند به این دلیل است که از مولفه های قدرتمندی بحث علم و رشد علمی کشور است و امیدوارم در آینده بتوانیم به عنوان الگویی موفق نقش خود را ایفا نماییم.


نظر شما :