سخنرانی مدیر فرهنگی دانشگاه در استانه فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی

انقلاب ما، از حیث محتوا، بهترین و بزرگترین انقلاب هاست.

انقلاب ما، انقلابی ملی و اسلامی است.
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۶ کد : ۱۸۶۷۹ نهاد
تعداد بازدید:۳۲۱
حفظ انقلاب ما به دست افراد مومن اتفاق افتاد و به دست افراد مومن، این انقلاب پیش خواهد رفت.
انقلاب ما، از حیث محتوا، بهترین و بزرگترین انقلاب هاست.

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر بیان داشت: این انقلاب از حیث محتوا، از بهترین و بزرگترین انقلاب ها بوده است. امام فرمودند: انقلاب اسلامی بزرگ ما قبل از آنکه سیاسی و اجتماعی باشد، یک انقلاب معنوی روحانی است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی از بهترین انقلاب های تاریخ است؛ اظهار داشت: انقلاب ما، انقلابی ملی و اسلامی است. حفظ انقلاب ما به دست  افراد مومن اتفاق افتاد و به دست افراد مومن، این انقلاب پیش خواهد رفت. امام تاکید فرمودند: که تا امروز شما هیچ انقلابی را پیدا نخواهید کرد که مثل انقلاب ایران پرثمر و کم زائده باشد چرا که قیام ملت ایران قیامی انقلابی بوده است.

 ایشان در ادامه با اشاره به این جمله امام خمینی(ره) که  انقلاب مثل طفل است تصریح کرد: امام فرمود: انقلاب مثل یک طفلی می‌ماند که باید تربیت و بزرگ شود، این طفل انقلاب، پرستاری و نگهداری میخواهد. در این نهضت تلاش کنید و پیش بروید و ابداً به خودتان یأس راه ندهید که یأس و ناامیدی از جنود شیطان است. من در میان شما باشم یا نباشم به همۀ شما وصیت و سفارش میکنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان و منافقان بیفتد. باید تلاش شود از راه رسیده ها و دین به دنیا فروشان چهره کفر زدایی و فقر ستیزی روشن انقلاب ما را خدشه دار نکنند.

ایشان با اشاره به حدیث رسول خدا صلی الله علی علیه و آله وسلم در رابطه با نشانه ها و آثار منافق بیان داشت: منافق آن کسی است که از وعده خود تخلف می کند. اگر عملی انجام می دهد آشکارا بیان می کند. چون حرفی بزند کذب و دروغ می گوید. اگر به او اطمینان کنند خیانت می‌ورزد. هرگاه روزی اش زیاد و فراخ شود یعنی قدرتی به دست بیاورد بی بند و بار شود. و اگر در سختی گرفتار بشود تقلب و حیله ورزی را پیشه خود کند.

 ان شاءالله که توفیق حضور در جمع حافظان انقلاب و مروجان انقلاب نه فقط برای ایران اسلامی، بلکه سراسر عالم باشیم.


نظر شما :