نهاد رهبری دانشگاه کاشان طرح اندیشه تمدن ساز را با حضور کارشناسان فرهنگی دانشگاه برگزار می کند.

آغاز طرح مطالعاتی اندیشه تمدن ساز کارشناسان فرهنگی دانشگاه کاشان

جلسه توجیهی طرح اندیشه تمدن ساز برگزار شد.
۰۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۷ کد : ۱۸۷۴۷ نهاد
تعداد بازدید:۳۰۸
این جلسه با حضور معاون دفتر نهاد رهبری، مسئول اموزش کارکنان دانشگاه، مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری و جمعی از کارشناسان فرهنگی برگزار شد.
آغاز طرح مطالعاتی اندیشه تمدن ساز کارشناسان فرهنگی دانشگاه کاشان

عباس نشاسته ساز در ابتدا ضمن اشاره به نحوه اجرای طرح بیان داشت: اولین گروه معیار  بعد از اساتید دانشگاه برای مطالعه و برگزاری کلاسهای ویژه این طرح، کارشناسان فرهنگی دانشگاه خواهند بود.

وی افزود: جمع کل ساعات آموزشی برای این دوره 40 ساعت خواهد بود. کارشناسان در گروه های متشکل از 5 نفر مطالعه و ارائه کتاب را شروع خواهند کرد و گزارش هر گروه توسط دبیر معرفی شده به آموزش کارکنان ارسال خواهد شد. تنها مجوز دو جلسه غیبت برای این کلاسها موجه خواهد بود.

 در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین عمو رمضان زاده با اشاره به نگارش هوشمندانه این کتاب تصریح کرد: اندیشه تمدن ساز، طرح درس کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن  از مقام معظم رهبری(حفظه الله) می باشد، کتاب اندیشه تمدن ساز،  در 7 مجلد به چاپ رسیده است که هر جلد شامل یکی از بخش های ایمان- توحید- نبوت و ولایت خواهد بود.

معاون دفتر نهاد رهبری ضمن تقسیم بندی اعضاء گروه، از کارشناسان حاضر درخواست کرد با تقسیم کتاب و مطالعه و بررسی مباحث در کلاسها فعالیت داشته و همه ی اعضا با مطالعه حاضر شوند.

 لازم به ذکر است این جلسه در روز سه شنبه 3 اسفند ماه و در محل هیئت ممیزه سازمان مرکزی برگزار شد.


نظر شما :