برگزاری نشست صمیمی مسئول نهاد رهبری دانشگاه با دبیران تشکل ها و کانون های دانشجویی

۰۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۸ کد : ۲۰۱۱۷ دانشگاه نهاد
تعداد بازدید:۲۴۸
نشست صمیمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد خسروی با دبیران تشکل ها و کانون های دانشجویی در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه کاشان برگزار شد.
برگزاری نشست صمیمی مسئول نهاد رهبری دانشگاه با دبیران تشکل ها و کانون های دانشجویی

حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد خسروی مسئول نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه کاشان ضمن تشکراز حضور نمایندگان تشکل‌های مختلف دانشجویی در جلسه از آنها به جهت حضور در بین دانشجویان و ارتباط مستقیم با‌ طیف های مختلف دانشجویی خواستار ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات در زمینه های مختلف فرهنگی اجتماعی و همچنین ارائه راهکار مناسب و موثر را داشتند.

ایشان با ذکر نمونه جنگ های یمن، فلطسین و اوکراین و واکنش متفاوت کشورهای جهان و سازمان جهانی بیان داشت:بشر با همه اشتغالات و دل مشغولی های که امروزه درگیر آن است نیازمند معنویت و اخلاق است و نبود اخلاق در جامعه جهانی منجر به تبعیض و ظلم مشهود است.

وی تصریح کرد: انقلاب و نظام اسلامی یکی از کارهای مهمش بیداری انسانها و جوامع بود و انقلاب اسلامی صرفا در یک محدوده جغرافیایی به نام ایران نیست که کسی بخواهد جمهوری اسلامی نباشد.همه دشمنی نظام سلطه با جمهوری اسلامی به خاطر این است که جمهوری اسلامی به دنبال برقراری عدالت و ظلم ستیزی  است که البته کار بسیار سختی است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان در پایان افزود: ما باید نقش خود را در این زمان حساس بدانیم و عمل به موقع داشته باشیم و به خوبی بتوانیم به وظایفمان عمل نماییم.

 


( ۳ )

نظر شما :