حجت الاسلام و المسلمین دکتر خسروی:مسئولین باید باور به شدن برای حل معضلات و اعتماد به مراکز علمی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

۱۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۵ کد : ۲۰۳۰۷ نهاد
تعداد بازدید:۴۳۱
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در نشست ویژه هیئت رئیسه و اعضای هیات علمی دانشکده علوم انسانی و حقوق به نکاتی در برنامه ریزی های علمی و فرهنگی در دانشگاه پرداخت.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر خسروی:مسئولین باید باور به   شدن  برای حل معضلات و اعتماد به مراکز علمی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر خسروی در نشست هیئت رئیسه با هیات علمی دانشگاه علوم انسانی و حقوق ضمن تقدیر از برنامه ریزی حضور هیئت رئیسه در دانشکده‌ها و تاکید بر اینکه مصوبات جلسات به مرحله اجرا برسد اظهار داشت: باید با اصلاح ساختارها در فاز اجرا به بهترین شکل، نقش ایفا کنیم.
وی همچنین پیشنهاد داد: هیئت رئیسه با گروه های مختلف در دانشکده ها به صورت تخصصی نشست داشته باشد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری اظهار داشت: توجه به چند نکته در برنامه ریزی های دانشگاه در پیشبرد اهداف علمی و فرهنگی دانشگاه موثر است؛1- تدوین نظام مسائل در دانشگاه2- تعیین ماموریت برای اساتید و هیئت های علمی دانشگاه 3- نگاه تخصصی و کلاسیک به مسائل فرهنگی در دانشگاه (برای نمونه بحث حجاب بعد از کرونا) 4- داشتن چشم انداز و برنامه ریزی دقیق برای مسائل دانشگاه.
ایشان تاکید کرد؛ باید دانشگاه اتاق فکر جامعه باشد و ضمن رصد مسائل جامعه از گروه های مختلف و ظرفیت های علمی و تخصصی اساتید در دانشکده ها برای حل مسائل مختلف دانشگاه و جامعه استفاده کند. 
وی در پایان تصریح کرد: بهره مندی از متخصصین در امور کشور باید مورد توجه قرار گیرد و مسئولین باید باور به "شدن" برای حل معضلات و اعتماد به مراکز علمی را سرلوحه کار خود قرار دهند.


نظر شما :