نشست مسئول نهاد رهبری با اساتید گروه معارف دانشگاه کاشان:

۱۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۸ کد : ۲۰۷۰۷ نهاد
تعداد بازدید:۲۴۷
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری :با ظهور انقلاب اسلامی ایران مدل جدید در جهان ارائه شد مدلی که فکر نمی کردند از لحاظ ساختاری و مفاهیم نظری به قدری قوی باشد که منجر به چالش کشیدن  غرب و آمریکا شود.
نشست مسئول نهاد رهبری با اساتید گروه معارف دانشگاه کاشان:

حجت الاسلام و المسلمین دکتر خسروی در جمع اساتید گروه معارف ضمن تبریک ماه ربیع و آرزوی قبولی توسلات ایام محرم و صفر به بیان نکاتی پیرامون  مسائل روز پرداخت.

ایشان با اشاره به اینکه همواره یکی از مباحث مهم تقابل حق و باطل بوده که در قرآن هم از مباحث اساسی است و در مباحث اجتماعی نیز بسیار اهمیت دارد.

وی در ادامه بیان داشت: با ظهور انقلاب اسلامی ایران مدل جدید در جهان ارائه شد مدلی که فکر نمی کردند از لحاظ ساختاری و مفاهیم نظری به قدری قوی باشد که منجر به چالش کشیدن  غرب و آمریکا شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با تاکید بر لزوم اشراف اساتید به موضوعات روز گفت: وقتی مسائل روز در کلاس توسط اساتید با مطالعه به صورت دقیق و واقعی بیان شود نوع نگاه دانشجو تغییر میکند و تحلیل مسائل روز اینگونه نیست که شتابزده و عجولانه انجام شود و استادی که قصد تحلیل دارد باید ساعت ها برای ارائه دقیق وقت بگذارد.


حجت الاسلام والمسلمین دکتر خسروی افزود:اتفاقاتی که امروز در حال انجام است با برنامه ریزی و طراحی قبلی صورت گرفته و نباید  تصور کرد که اگر فوت خانم امینی که باعث تاسف و ناراحتی هم هست،اتفاق نمی افتاد این کارها انجام نمی شد. تعارض اساسی میان غرب و جمهوری اسلامی به قدری جدی است که برخی از کسانی که در بحث رسانه تخصص دارند می‌گویند وقتی وارد فضای رسانه دنیا می شوید انگار هیچ خبری نیست مگر اخبار ایران در واقع ما درجنگ جهانی رسانه‌ای هستیم.


ایشان تصریح کرد:
در بحث تقابل حق و باطل خداوند متعال یکسری سنت هایی دارد که یکی از مهمترین سنت ها نصرت الهی است ،آیات زیادی از قرآن داریم که این سنت را بیان نموده است.
در پایان این جلسه که با حضور ریاست دانشگاه برگزار شد اساتید گروه معارف دانشگاه به ارائه نظرات خود پرداختند.


نظر شما :