برگزاری مراسم عزاداری و ذکر توسل امام عسکری ع در جمع اساتید، کارمندان و دانشجویان در جوار گلزار شهدای گمنام دانشگاه

۱۳ مهر ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۷ کد : ۲۰۷۰۸ نهاد
تعداد بازدید:۳۷۲
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری:کسانی که فکر میکنند دانشجوی ما نسبت به مسائل اعتقادی و نظام اسلامی بی تفاوت است نگاهی به آمار حضور دانشجویان در پیاده روی اربعین و حضور در تجمعاتی که حمایت از نظام و آرمان های نظام است بیندازند.
برگزاری مراسم عزاداری و ذکر توسل امام عسکری ع در جمع اساتید، کارمندان و دانشجویان در جوار گلزار شهدای گمنام دانشگاه

حجت الاسلام و المسلمین دکتر خسروی در جمع اساتید، کارمندان و دانشجویان شرکت کننده در مراسم عزاداری امام عسکری علیه السلام با اشاره به اینکه ما، همواره با دسیسه های دشمن مواجه هستیم اظهار داشت:
اگر فوت خانم امینی که واقعا باعث تاسف هم هست هم اتفاق نمی افتاد دشمنان بهانه پیدا می‌کردند که اول مهر در دانشگاه که مرکز تصمیم گیری، تحول و حل مسائل است.بی نظمی ایجاد کنند لذا وظیفه ماست که در دانشگاه به عنوان یک مرکز علمی حضور یابیم و اگر قرار باشد مسئله ای حل شود اتفاقا نگاه همه جامعه به دانشگاه است.


وی در ادامه بیان داشت:
دشمن در این مدت هزینه های زیادی پرداخت کرده گروه های مثل کومله و دموکرات خودشان هم میدانند آبروی ندارند ولی الغَریقُ یَتشَبًث بِکُل حشیش کسی که در حال غرق شدن است، به هرچیزی دست می اندازد.


ایشان تصریح کرد: اتفاقات ناگواری که در غرب و آمریکا رخ می دهد چگونه اطلاع رسانی می شود اما اگر اتفاقی در ایران بیفتد چگونه پوشش خبری داده می شود؟


ایشان درپایان اشاره داشت:
کسانی که فکر میکنند دانشجوی ما نسبت به مسائل اعتقادی و نظام اسلامی بی تفاوت است نگاهی به آمار حضور دانشجویان در پیاده روی اربعین و حضور در تجمعاتی که حمایت از نظام و آرمان های نظام است بیندازند.
لازم به ذکر است، این برنامه روز سه شنبه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در گلزار شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.


( ۱ )

نظر شما :