تبریک مسئول نهاد رهبری به کارمندان نمونه دانشگاه کاشان:

۲۵ مهر ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۲ کد : ۲۰۷۶۱ دانشگاه نهاد
تعداد بازدید:۱۹۱
حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد خسروی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان در مراسم تقدیر از کارمندان نمونه با تبریک ایام میلاد حضرت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)،با تبریک به کارمندان نمونه گفت: کارمند نظام اسلامی باید با انگیزه الهی کار کند تا کشور اسلامی به عنوان الگو برای همه جهانیان باشد.
تبریک مسئول نهاد رهبری به کارمندان نمونه دانشگاه کاشان:

حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد خسروی لازمه انسان موفق را امید عنوان کرد و گفت: یکی از چیزهایی که ما خیلی در زندگی برای پیشبرد امور به آن نیاز داریم، امید است.

وی با بیان اینکه امید محرکه انسان است، خاطر نشان کرد: امید رابطه مستقیمی با موفقیت و کارایی انسان دارد و انسانهایی  زود خسته می شوند که در زندگی نا امید باشند.

ایشان با بیان اینکه شهید چمران نمونه ای از انسان با امید وموفق درزندگی است افزود: انسانی که به رحمت و فضل خدا امید دارد یه لحظه نا امید نیست.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان یکی از راه های امید را  متصل شدن به خداوند باریتعالی عنوان کرد و گفت: ما اگر بخواهیم زندگی کنیم باید حتما امید داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد خسروی در بخشی دیگر از سخنانش با تبریک به کارمندان نمونه این دانشگاه گفت: کارمند نظام اسلامی باید با انگیزه الهی کار کند تا کشور اسلامی به عنوان الگو برای همه جهانیان باشد.

در این آئین از بازنشستگان،  مدیران و کارمندان نمونه دانشگاه تجلیل شد.


نظر شما :