مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان معرفی شد

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۲۱:۰۱ کد : ۲۱۷۴۰ دانشگاه نهاد
تعداد بازدید:۸۲۳
آئین تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان با حضور جمعی از مسئولان کشوری وشهرستان کاشان برگزار شد.
مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان معرفی شد

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی میراحمدی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در این آئین از تلاش های حجت الاسلام خسروی مسئول پیشین نهاد نمایندگی مقام معظمرهبری در دانشگاه کاشان تقدیر و تشکر کرد وگفت: برگزاری این جلسات تکریم، تقدیر از خادمان دین است.
وی با عرض تبریک وخیرمقدم به حجت الاسلام دکتر محمدی در پذیرش این مسئولیت بسیار سنگین افزود: محیط دانشگاه محیط بسیار ممتاز و فوق العاده برای انجام کاری دینی است  و بایستی به عنوان مبلغان دینی بتوانیم در این محیط علمی خدمت کنیم.
وی مهم ترین وظیفه مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها را کار تبلیغی و دینی عنوان کرد و اظهار داشت: در محیط دانشگاه بایستی با برقراری ارتباط با مجموعه دنشگاه اعم از اساتید، کارمندان ودانشجویان بتوانیم وظایف خود را به نحواحسن انجام دهیم.
معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، خاطر نشان کرد: مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه وظیفه دارند تا مسائل دینی و اعتقادی را به خوبی در محیط دانشگاه برای دانشجویان، تبیین و بیان کنند.
حجت الاسلام و المسلمین  میراحمدی دانشگاه کاشان را از دانشگاه های مطرح وشاخص عنوان کرد وگفت: در این دانشگاه رئیس دانشگاه با همکاری مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری خدمات خوبی را در عرصه های مختلف علمی وفرهنگی ودینی ارائه کرده اند که امید است مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز بتوانند رسالت خود را در این دانشگاه انجام دهند.

دانشگاه کاشان از بهترین دانشگاه ها در اداره کردن حوادث واغتشاشات به لحاظ مدیریت ومواجهه فرهنگی با مسایل بوده است
حجت الاسلام و المسلمین خوشنویس‌زاده مسئول دفاتر مقام معظم رهبری دانشگاه های اصفهان نیز از ریاست دانشگاه کاشان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مدیریت کردن بازگشایی دانشگاه ها و جریان اغتشاشات قدردانی کرد و گفت: امید است حجت الاسلام محمدی مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه کاشان نیز بتوانند با همت همه مجموعه دانشگاه، مساله امنیت اجتماعی را به محیط دانشگاه مورد توجه داشته باشند.
وی کاشان را پایگاه کهن شیعه عنوان کرد وافزود: دانشگاه کاشان بهترین دانشگاه ها در اداره کردن حوادث واغتشاشات در سطح استان به لحاظ مدیریت ومواجهه فرهنگی با مسایل بوده است.
رئیس دانشگاه کاشان هم در این نشست دانشگاه کاشان را یکی از دانشگاههای برتر در سطح ملی و بین المللی عنوان کرد و افزود: این افتخارات دانشگاه مدیون نظام جمهوری اسلامی است.
دکتر عباس کتابی افزود: وجود دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها مدال افتخاری برای دانشگاه است تا از رهنمودها و برنامه های این دفتر برای ارتقاء امور فرهنگی ودینی و اهداف متعالی اسلام استفاده شود.
حجت الاسلام خسروی مسئول دفتر قبلی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز از همدلی وهمراهی رئیس دانشگاه با دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری قدردانی کرد و افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حضور عالمانه وآگاهانه مسئولان ، خوشبختانه سعی شد در این مدت به این موضوع در دانشگاه پرداخته شود.
وی به حضور وشرکت بیش از 800 نفر  از دانشگاهیان دانشگاه در مراسم شب های قدر در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: سعی کردیم در این مدت با برنامه های مختلف روحیه امید آفرینی در بین دانشجویان را ارتقاء بخشیم.
وی  برای حجت الاسلام محمدی در قبول این مسئولیت سنگین تشکر کرد و از کلیه همکاران دانشگاه طلب حلالیت کرد.
حجت الاسلام دکتر محمدی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز دراین آئین با اشاره به سال جدید که با بهار معنویت شروع شده ابراز امیدواری کرد تا بتواند در این مسئولیت زحمات مسئولان قبل را بتوان ارتقاء بخشید.
وی تذهیب و پرورش واخلاق  را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: باید سعی نمائیم تا در تمام فضاهای دانشگاه، تزکیه، تذهیب و اخلاق را مقدم بر آموزش قرار دهیم. وی رویکرد اخلاقی در کلاس های معارف را مورد تاکید قرار داده و خواستار پیوست معرفتی واخلاقی در کلاسهای اموزشی شد.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به جهاد تبیین اظهار امیدواری کرد تا با همکاری و همراهی مجموعه دانشگاه بتوانیم روحیه بصیرت افزایی وامید آفرینی و نشاط  بیش از گذشته به مجموعه دانشگاه ترزیق دهیم.
حجت الاسلام محمدی همچنین تاکید کرد: بایستی با توجه و نگاه به قوت ها، نقاط ضعف را شناسایی کرد تا با استفاده از ظرفیت های دانشگاه  بتوان تحولی را در تمام مجموعه دانشگاه شاهد بود.
در این مراسم طی حکمی حجت الاسلام دکتر محمد محمدی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان معرفی و از خدمات حجت الاسلام دکتر خسروی قدردانی شد.


( ۱ )

نظر شما :