کارگاه آموزشی "حسرت باران" در دانشگاه کاشان برگزار می شود

۰۴ اسفند ۱۳۸۷ | ۱۶:۲۳ کد : ۱۴۳۷۸ کانون ها
تعداد بازدید:۱۲۹۰
کارگاه آموزشی با عنوان "حسرت باران" با موضویت بایدها و نبایدهای انتظار، آسیب شناسی مهدویت؛ فرقه های انحرافی ، خانواده منتظر و ... و با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران"ایسکانیوز" با توجه به استقبال دانشجویان دانشگاه کاشان از کارگاه آموزشی" مشق انتظار" که به همت کانون نگاه سبز (مهدویت) وابسته به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان در سال 85 پیرامون موضوعات مهدویت برگزار شد این کانون درصد برآمد در مهرماه 87 سلسله نشست های گفتمان مهدویت را با موضوعاتی از جمله: شیطان پرستی، عرفان های کاذب، سینمای هالوود و آخر الزمان، مدیریت آینده در رسانه غرب، صهیونیزم مسیحی و ائدولوژی آرماگدون با حضور اساتید حوزه و دانشگاه از جمله دکتر ادبی، دکتر علوی طباطبایی، حجت الاسلام والمسلمین محمد صابر جعفری و دکتر ابراهیم شفیعی سروستانی برگزار کند که با موفقیت به انجام رسید.
در ادامه برنامه های انجام شده کارگاه آموزشی با عنوان "حسرت باران" با موضویت بایدها و نبایدهای انتظار، آسیب شناسی مهدویت؛ فرقه های انحرافی ، خانواده منتظر و ... و با حضور اساتید حوزه و دانشگاه از جمله جناب آقای دکتر محمد صابر جعفری، دکتر غفرانی و دکتر شفیعی سروستانی برگزار می شود.
زمان برگزاری این کارگاه 20 فروردین لغایت 17 اردیبهشت سال 88 در دانشگاه کاشان خواهد بود.


منبع: http://iscanews.ir/fa/ShowNewsItem.aspx?NewsItemID=287841


نظر شما :