اینترنت - آرشیو

مراسم بیست و یکمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره)(۱۶-۳-۸۹)

ملت وفادار ، پراستقامت و بصیر ایران ، مراسم بیست و یکمین سالگرد ارتحال خمینی کبیر را به عرصه ای برای "تجلی پرشکوه و عمیق وفاداری ایرانیان" به امام راحل عظیم الشان تبدیل کرد و بار دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی فقیه زمان، در همراهی با خط نورانی امام پیمان بست .

ادامه مطلب

دیدار جمعی از شاعران، ذاکرین و مداحان اهل بیت (علیهم السلام) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (۱۶-۳-۸۹)

در سالروز میلاد دخت گرامی پیامبر اسلام(ص) صدیقه کبری، حضرت فاطمه(سلام الله علیها) و همچنین فرزند پرافتخارش امام  خمینی (ره) جمعی از شاعران، ذاکرین و مداحان اهل بیت (علیهم السلام)، در حسینیه امام خمینی و در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، به قرائت اشعاری در فضائل و مناقب بانوی نجابت و عفاف حضرت زهرا (سلام الله علیها) و نیز با مضامین "انقلابی و اجتماعیِ روز" پرداختند.

ادامه مطلب

مجلس تکریم و بزرگداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)(۱۶-۳-۸۹)

به مناسبت بیست و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) ، مجلس تکریم و بزرگداشتی از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز پنجشنبه ۱۳/۳/۸۹ بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار می شود.

ادامه مطلب

نمودار موضوعی وصیت‌نامه‌ی حضرت امام خمینی (ره) منتشر شد(۸-۳-۸۹)

نمودار موضوعی وصیت‌نامه‌ی حضرت امام خمینی (ره)، در آستانه‌ی دومین سال مطالبه رهبر انقلاب از مسئولان برای تبدیل شدن این وصایا به «دستورالعمل کاری»، از سوی دفتر دفتر حفظ و نشر حضرت آثار آیت‌الله خامنه‌ای منتشر شد.

ادامه مطلب

انتصاب مجدد سردار سرتیپ پاسدار احمدی مقدم به فرماندهی نیروی انتظامی(۸-۹-۸۹)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حکم مسئولیت سردار سرتیپ پاسدار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را به مدت دو سال دیگر تمدید فرمودند.

ادامه مطلب