اینترنت - آرشیو

دیدار نیروهای مسلح منطقه شمال و خانواده‌های آنان با رهبر انقلاب در نوشهر(۲۹-۶-۹۱)

رهبر انقلاب اسلامی، در دیدار هزاران نفر از نیروهای مسلح منطقه شمال کشور و خانواده های آنان، با استناد به «گسترش روزافزون ریشه ها، استحکام بدنه شجره طیبه انقلاب اسلامی، و سرسبزی و پیشرفتهای مشهود در شاخ و برگهای مختلف آن» تأکید کردند: استمرار این حرکت پرنشاط و رسیدن به افق روشن آینده، نیازمند کار و تلاش جدی و عزم و همت همگانی است.

ادامه مطلب

تأکید فرمانده کل قوا بر دستیابی به قابلیتهای نظامی که تعرض به حصار مستحکم کشور را غیرممکن کند(۲۹-۶-۹۱)

رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان ارتش و دست اندرکاران نمایشگاه دستاوردهای ارتش با ابراز خرسندی از پیشرفت مشهود در سراسر ارتش، «توأم شدن علم و عمل» را مهمترین عامل تحقق اهداف و انجام شدن صحیح کارها برشمردند و نیروهای مسلح را به توجه کامل به این عامل اساسی و پیش برنده فراخواندند.

ادامه مطلب

بازدید از نمایشگاه دستاوردهای ارتش و صدور فرمان به آب انداختن زیر دریایی طارق و سازه ناوشکن سهند(۲۹-۶-۹۱)

حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا با حضور در نمایشگاه دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، از روند فعالیتها و پیشرفتهای فنی، دفاعی، رزمی و علمی بخشهای مختلف ارتش بازدید کردند.

ادامه مطلب

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان : جایگاه دانشگاه‌ها در نبرد هوشمند علیه کشورمان همانند تنگه احد است(۲۷-۶-۹۱)

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گردهمایی مشترک معاونان دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور در وزارت علوم گفت که جایگاه دانشگاه‌های کشور در نبرد هوشمند علیه کشورمان همانند تنگه احد است.

ادامه مطلب

فرمانده معظم کل قوا در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش تبیین کردند(۲۷-۶-۹۱)

احساس عقب ماندگی دشمنان در رویارویی با امواج بیداری اسلامی، علت دست زدن به جنایاتی همچون اهانت به خاتم پیامبران/ خورشید اسلام تابناکتر از همیشه خواهد درخشید

ادامه مطلب

وزارت علوم استراتژی خود درباره تحقق اقتصاد مقاومتی را تدوین کند(۲۵-۶-۹۱)

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام والمسلمین محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، با حضور در نشست روسای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور در جمع روسای مراکز آموزش عالی کشور سخنرانی کرد.

ادامه مطلب

اظهارات وزیر علوم درباره طرح ترورش، ازدواج موقت، اخراج اساتید سکولار و فکر بکر رئیس جمهور(۲۱-۶-۹۱)

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به جایگاه نداشتن استادان سکولار در دانشگاهها، گفت: جایگاه نداشتن استادان سکولار در دانشگاهها نگاه من است به این دلیل که دغدغه دین دارم.

ادامه مطلب

در مترو فقط من بی حجاب بودم(۲۱-۶-۹۱)

مجری شبکه بی بی سی فارسی با انتشار عکسی از زنان محجبه با تیتر: "آیا اسلام لندن را فتح کرده است؟" خشم و تعجب خود را از رشد بی ‌سابقه اسلام و زنان محجبه در شهر لندن ابراز کرد.

ادامه مطلب

دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب(۱۶-۶-۹۱)

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان شرایط کشور را در مجموع، در حال پیشرفت مطلوب دانستند و با اشاره به برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در تهران به عنوان نمایش اقتدار، شکوه و عظمت نظام اسلامی، تأکید کردند:

ادامه مطلب

دیدار اعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب(۱۵-۶-۹۱)

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای شورایعالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به منزلت و جایگاه این شورا در تربیت روحانیون و علمای تأثیرگذار بر ضرورت جدی گرفتن تحول در حوزه‌های علمیه و زنده کردن ظرفیت‌های درونی آن، و ارتقاء سطح اخلاق، فکر و معرفت دینی طلاب تأکید کردند.

ادامه مطلب

دیدار کیم یونگ نام رئیس پرزیدیوم کره شمالی با رهبر معظم انقلاب(۱۱-۶-۹۱)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار آقای کیم یونگ نام رئیس مجمع عالی جمهوری خلق کره شمالی با اشاره به مواضع همسان ایران و کره شمالی در بسیاری از زمینه ها تأکید کردند:

ادامه مطلب

دیدار تساخیاگین البگ دورج رئیس‌جمهور مغولستان با رهبر معظم انقلاب(۱۱-۶-۹۱)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار آقای تساخیاگین البگ دورج رئیس جمهور مغولستان، به اشتراکات تاریخی و فرهنگی ایران و مغولستان از جمله آثار تاریخی و علمی مربوط به دوران حاکمیت مغولها در ایران اشاره کردند و افزودند:

ادامه مطلب