اینترنت - آرشیو

دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب(۲۹-۱۱-۹۱)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در دیدار بسیار پرشور هزاران نفر از مردم تبریز، در سخنانی بسیار مهم به تشریح رفتار و گفتار غیرمنطقی دولتمردان امریکا در بحث مذاکره و تبیین رفتار منطقی ملت و نظام اسلامی در این زمینه پرداختند و با تجلیل مجدد از حضور پرشکوه و عزتمند ملت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، نکاتی را درباب مسئله اخیری که در مجلس روی داد بیان کردند.

ادامه مطلب

متن کامل سخنان حجت الاسلام پناهیان در تشییع پیکر شهید حسن شاطری(۲۸-۱۱-۹۱)

حاج حسن با نام مهندس حسام خوشنویس معروف بود، اما نه میان ایرانیان که بیشتر او را اهالی جنوب لبنان می‌شناختند، نه حتی شیعیان، مسیحیان این دیار هم حاج حسن را خوب می‌شناختند. وقتی کمر همت بست برای بازسازی لبنان و خرابی‌های به جای مانده از ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی، برایش شیعه و سنی تفاوت نداشت

ادامه مطلب

بیانات مهم رهبر معظم انقلاب خطاب به سران قوا (۲۸-۱۱-۹۱)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(شنبه) در آستانه ۲۹ بهمن، سالروز قیام مردم تبریز بر ضد رژیم ستم شاهی در سال ۱۳۵۶با هزاران نفر از علما، مسئولان و قشرهای مختلف مردم آذربایجان در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار کردند.

ادامه مطلب

تقدیر رهبر معظم انقلاب از بصیرت، شجاعت و موقع شناسی ملت در خلق حماسه عظیم مردمی وباشکوه ۲۲ بهمن (۲۳-۱۱-۹۱)

رهبر انقلاب اسلامی  افزودند: هنر بزرگ و برجسته این است که در ایران مردم خود، صاحبان انقلاب و کشور هستند و کار برگزاری جشن انقلاب بر دوش خود آنان است،‌ و به همین دلیل مردم از این ثروت عظیم، که مایه ی عزت و استقلال آنهاست حمایت می کنند و هرجا که نیاز باشد حضور خود را نشان می دهند.

ادامه مطلب

حضور رهبر معظم انقلاب در مرقد امام راحل، مزار شهدای گمنام و گلزار شهدای بهشت زهرا(س)(۱۵-۱۱-۹۱)

در آستانه‌‌ی ایام‌الله دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخ‌ساز امام خمینی رحمه‌الله به میهن اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، با حضور در مرقد مطهر امام راحل رحمه‌الله، ضمن قرائت فاتحه، یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

ادامه مطلب

دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر معظم انقلاب(۱۵-۱۱-۹۱)

در خجسته سالروز میلاد سراسر نور پیامبر رحمت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و فرزند گرامی ایشان، حضرت امام صادق (ع)، جمعی از مسئولان نظام، میهمانان خارجی شرکت کننده در بیست و ششمین کنفرانس وحدت اسلامی، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

ادامه مطلب

گزارشی از «پیامبر» مجید مجیدی/ جزئیات بزرگ‌ترین پروژه تاریخ سینمای ایران(۱۱-۱۱-۹۱)

به سمت خانۀ ابوطالب رفتیم. جزئیات خوبی را در آن لحاظ کرده بودند. از پنجره هایش حیاط پشتی خانه را نگاه کردیم. باغی کوچک اما بسیار زیبا را به نظاره نشستیم. این باغ را به خاطر سپردیم زیرا بخشی از بازی های کودکی های پیامبر را در این باغ در فیلم خواهیم دید.

ادامه مطلب

دانشگاه‌های برتر در حوزه مشاوره معرفی و تقدیر شدند(۴-۱۱-۹۱)

بیست و دومین گردهمایی روسای مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه‌ها با حضور رییس سازمان امور دانشجویان، رییس دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان و روسای مراکز مشاوره در محل سازمان امور دانشجویان برگزار شد و طی آن از دانشگاه‌های نمونه و برتر کشور در بحث مشاوره تقدیر شد .

ادامه مطلب

برگزاری همایش ملی وقف با تاکید بر آموزش عالی در دانشگاه کاشان(۴-۱۱-۹۱)

همایش ملی وقف با تاکید بر آموزش عالی با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، سازمان اوقاف و امورخیریه و دانشگاه کاشان در این دانشگاه برگزار می شود.

ادامه مطلب

اشاعه خرافات و فساد به نام یوگا(۳-۱۱-۹۱)

در برخی مراکز یوگا کلاس‌هایی با عناوین «ارتباط با فرشتگان»، «پرواز جسم و روح» برگزار می‌شود که سودجویان با سوءاستفاده از سادگى متقاضیان، ضمن ارائه مواد توهم‏زا اقدام به فروش اشیاء و اقلام بی ارزش با قیمت گزاف کرده و با الهی خواندن این وسایل، نظیر میوه‏هاى الهى، روغن الهى و سنگ‌هاى الهى، افراد را فریب می‏دهند.

ادامه مطلب