اینترنت - آرشیو

دیدار اقشار مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب(۲۸-۲-۹۲)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، با توصیه به آحاد ملت بخصوص جوانان برای بهره گیری از ظرفیت عمیق و انسان ساز ماه معطر رجب، انتخابات ۲۴ خرداد را آزمون افتخارآمیز دیگری برای ملت ایران دانستند و با تبیین «اهداف متضاد ملت و دشمنان ملت در این انتخابات» تأکید کردند:

ادامه مطلب

انتخابات در کلام امام خمینی(ره)؛ هیچ‌کس در انتخابات بر دیگری مقدم نیست(۲۵-۲-۹۲)

اهمیت انتخابات و نقش مردم، پرهیز از تخریب، حسن اجرای انتخابات و … از جمله مواردی است که حضرت امام خمینی(ره) همواره بر آن تاکید داشته‌اند. بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرموده‌اند: ...

ادامه مطلب
دیدار دست اندرکاران دفاتر ادبیات مقاومت و ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری با رهبر انقلاب(۲۴-۲-۹۲)

دیدار دست اندرکاران دفاتر ادبیات مقاومت و ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری با رهبر انقلاب(۲۴-۲-۹۲)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران دفاتر ادبیات و هنر مقاومت و ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری، ایجاد یک حرکت عظیم، الهام بخش و برانگیزاننده در زمینه ادبیات مقاومت و انقلاب اسلامی و همچنین جلوگیری از به ثمر نشستن خواست برخی جریان های معاند انقلاب اسلامی در جهت انزوای مفاهیم و حقایق انقلاب اسلامی را دو ویژگی مهم و شاخص در فعالیت های حوزه هنری خواندند و تأکید کردند:

ادامه مطلب

معاون فرهنگی-سیاسی نهاد: توزیع بسته‌های فرهنگی در ایام اعتکاف/کاهش حجم برنامه‌ها در اعتکاف دانشگاه‌ها(۲۳-۲-۹۲)

معاون فرهنگی-سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به همزمانی مراسم اعتکاف با امتحانات دانشجویان گفت: حجم برنامه‌های اعتکاف به دلیل امتحانات کاهش پیدا کرده است.

ادامه مطلب
معاون مطالعات راهبردی دفاتر نهاد : استکبار از محور مقاومت اسلامی هراس دارد(۲۳-۲-۹۲)

معاون مطالعات راهبردی دفاتر نهاد : استکبار از محور مقاومت اسلامی هراس دارد(۲۳-۲-۹۲)

معاون مطالعات راهبردی نهاد گفت: استکبار از قدرت نفوذ جمهوری اسلامی از حیث فکری، فرهنگی و اندیشه‎ای که امام(ره) به جهان صادر کرد در هراس است و محور مقاومت و بیداری اسلامی آنها را دچار تزلزل کرده است.

ادامه مطلب

حجت الاسلام محمدیان:تشکل های دانشجویی کاندیداها را پای میز ارائه برنامه بکشند(۱۸-۲-۹۲)

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ، با تاکید بر لزوم حفظ آرامش و فضای منطقی در انتخابات پیش رو گفت: تشکل ها و سایر گروه های فعال در دانشگاه ها، کاندیداها را پای میز ارائه برنامه بکشند و از آنها برنامه هایشان را بخواهند و به شعارهای کلی بسنده نکنند.

ادامه مطلب

دیدار دست اندرکاران برگزاری انتخابات با رهبر معظم انقلاب(۱۷-۲-۹۲)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران «انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا»، حضور پرشور و عمومی مردم در انتخابات ۲۴ خرداد را مصونیت بخش و تضمین کننده استمرار و پیشرفت کشور خواندند و بر پایبندی نهادهای نظارتی، مجریان و داوطلبان بر رعایت دقیق قانون در همه مراحل تأکید کردند.

ادامه مطلب

وظایف رسانه‌ها در انتخابات در بیانات مقام معظم رهبری(۱۴-۲-۹۲)

رسانه‌هاى الکترونیکى و اینترنتى متأسفانه موجب شده‌اند که افراد بى‌محابا علیه یکدیگر حرف بزنند، بد بگویند. باید از طرف مسئولین کشور براى این هم یک جورى تدبیر بشود. ولى عمده این است که ...

ادامه مطلب

دیدار جمعی از مداحان اهل بیت(ع) با رهبر معظم انقلاب(۱۴-۲-۹۲)

در خجسته سالروز ولادت با سعادت بانوی برگزیده دو عالم حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها و فرزند برومندش امام خمینی کبیر (ره)، فضای حسینیه امام خمینی (ره) مملو از عطر دل انگیز فضائل و مناقب فاطمی شد.

ادامه مطلب

رهبر معظم انقلاب سیاستهای کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور را ابلاغ کردند(۱۱-۲-۹۲)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی سیاستهای کلی"ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور" را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند.

ادامه مطلب

حضور رهبر انقلاب در مراسم افتتاحییه‌ی اجلاس جهانی علما و بیداری اسلامی(۱۰-۲-۹۲)

اجلاس علما و بیداری اسلامی دوشنبه با حضور صدها نفر از علما، اندیشمندان، نخبگان و روحانیون برجسته جهان اسلام و با سخنان آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، آغاز بکار کرد.

ادامه مطلب

حجت الاسلام محمدیان : از تعطیلی دانشگاه‌ها در ایام انتخابات متاسفم / دانشگاه محل خلق حماسه است(۸-۲-۹۲)

حجت‌الاسلام محمدیان در چهارمین کنگره سراسری کانون دانشگا‌هیان ایران اسلامی در دانشگاه تهران سخن می‌گفت، از تعطیلی دانشگاه‌ها در ایام انتخابات انتقاد و ابراز تأسف کرد.

ادامه مطلب

دیدار کارگران و فعالان بخش تولید کشور با رهبر معظم انقلاب(۷-۲-۹۲)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران و فعالان بخش تولید و جمعی از کارگران نمونه و برتر ، با اشاره به نیاز کشور برای خلق حماسه و حرکت جهشی بزرگ در عرصه های اقتصادی و سیاسی ، موضوع انتخابات را مهم  و عرصه ظهور قدرت ملی دانستند و با توصیه مؤکد به کاندیداهای احتمالی برای ارزیابی صحیح  از توانایی های خود و همچنین جایگاه اجرایی کشور تأکید کردند:

ادامه مطلب

صفحه ویژه انتخابات ۹۲ آغاز به‌کار کرد(۲-۲-۱۳۹۲)

با نزدیک شدن به ایام یازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه ۱۳۹۲، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای از صفحه‌ی ویژه‌ای شامل دیدگاه‌های رهبر انقلاب اسلامی درباره‌ی انتخابات رونمایی کرد.

ادامه مطلب