اینترنت - آرشیو

دیدار خانواده مرحوم حاج عبدالله والی با رهبر معظم انقلاب(۲۷-۳-۹۱)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده مرحوم "حاج عبد الله والی"(۱) که در ایام سالگرد درگذشت وی انجام شد، با اشاره به آثار اخلاص و برکات استقامت در کار، خاطر نشان کردند: کارهای خالصانه و بی هیاهو در کل بنای جمهوری اسلامی اثر می گذارد و آن را مستحکم می کند.

ادامه مطلب

دیدار نمایندگان مجلس نهم با رهبر معظم انقلاب(۲۷-۳-۹۱)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان منتخب ملت در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأکید کردند: مجلس در عمل به وظایف مهم و اساسی خود، باید ضمن برخورداری از شاخص های یک مجلس زنده، پرتحرک و پرنشاط در ابعاد مختلف سیاسی، اخلاقی و مالی نیز، ‌مجلسی سالم باشد.

ادامه مطلب

سید حسن نصرالله در مصاحبه تفصیلی با صدا و سیما: قدرت موشکی حزب‌الله را ۹۰ درصد از کشورها ندارند(۲۷-۳-۹۱)

خبرگزاری فارس: دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه موشک‌های حزب‌الله هر هدفی در فلسطین اشغالی را هدف قرار می‌دهند، گفت: مقامات رژیم صهیونیستی گفته‌اند که قدرت موشکی حزب‌الله را ۹۰ درصد از کشورها ندارند. به گزارش خبرگزاری فارس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه با صدا و سیما که از برنامه فراسو از شبکه چهار سیما پخش شد، به موضوعات مختلف داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی اشاره کرد. که مشروح این گفت‌وگو از نظر خوانندگان می‌گذرد. جوهره اصلی مقاومت هیچگاه تغییر نمی‌کند

ادامه مطلب

حضوروسخنرانی رهبرمعظم انقلاب درمراسم گرامیداشت بیست‌و‌سومین سالگردرحلت امام خمینی رضوان‌الله‌علیه(۱۵-۳-۹۱)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم دلدادگان و شیفتگان امام خمینی رضوان‌الله‌علیه در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام راحل را پدر ملت و مظهر مهربانی، اقتدار و صلابت خواندند و با اشاره به تلاش هوشیارانه‌ی امام در احیای روح عزت ملی و استحکام ساختار درونی ملت افزودند:

ادامه مطلب

مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین علیه‌السلام با حضور فرمانده کل قوا(۶-۳-۹۱)

هم‌زمان با اولین روز ماه رجب و میلاد باسعادت حضرت امام محمد باقر علیه‌السلام و نیز سالروز فتح خرمشهر، مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین علیه‌السلام با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرماندهی کل قوا برگزار شد.

ادامه مطلب