دانشگاه - آرشیو

بیانیه دانشگاهیان دانشگاه کاشان درباره قطع برنامه های برون مرزی صداوسیما(۲۹-۷-۹۱)

اقدام غیراخلاقی و غیرحرفه ای غرب مبنی بر منع ماهواره هاتبرد از ارائه خدمات به شبکه های برون مرزی جمهوری اسلامی ایران، نقض آشکار بدیهی ترین اصول حقوق اساسی بین الملل عمومی و برخلاف بسیاری از مقررات و تعهدات جامعه بین الملل است.

ادامه مطلب

دومین جشنواره حرکت دانشگاه کاشان برگزار می شود(۲۷-۷-۹۱)

دومین جشنواره حرکت دانشگاه کاشان روز شنبه بیست و نهم ماه جاری در این دانشگاه آغاز بکار می کند. دبیر برگزاری این جشنواره گفت: در این جشنواره چهار روزه، نمایشگاهی از دستاوردها و توانمندیهای انجمن های علمی برگزار می شود.

ادامه مطلب

نمایشگاه کاشان شناسی در دانشگاه کاشان گشایش یافت(۱۹-۷-۹۱)

 نمایشگاه "کاشان شناسی" به همت اداره روابط عمومی دانشگاه کاشان در محل ورودی دانشکده علوم این دانشگاه گشایش یافت. در این نمایشگاه  تولید کنندگان کاشانی انواع محصولات  و صنایع خود را در بیش از ۲۰ غرفه  ارائه کرده اند.

ادامه مطلب

۲۰میلیارد ریال برای طبخ و توزیع غذایی دانشجویان دانشگاه کاشان هزینه شده است(۱۸-۷-۹۱)

معاون دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: هزینه طبخ و توزیع غذای دانشجویی در سال تحصیلی ۹۱-۹۰ در حدود ۲۰ میلیارد ریال بوده است. دکتر مهدی شبانی افزود: به طور متوسط برای هر دانشجوی استفاده کننده از سلف های دانشجویی در  سال گذشته شش میلیون ریال هزینه شده است.

ادامه مطلب

دیدار دانشگاهیان دانشگاه کاشان با آزادگان(۱۲-۷-۹۱)

 به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، رییس، مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی دیگر از کارکنان دانشگاه کاشان از آزادگان دوران جنگ تحمیلی شاغل در این دانشگاه دیدار کردند.

ادامه مطلب

بیانیه جامعه دانشگاهی دانشگاه کاشان در محکومیت کاریکاتور موهن روزنامه شرق(۱۰-۷-۹۱)

 در روزهایی که یادآور نمادهای سرخ عاشورایی بود و انتظار می رفت دلاورمردی و رشادت های رزمندگان اسلام در طی هشت سال دفاع مقدس توسط رسانه هایی که از جیب بیت المال ارتزاق می کنند، به ملت غیور ایران و بویژه نسل جوان ایران اسلامی منتقل شود، روزنامه شرق با چاپ کاریکاتوری موهن و جسارت به ساحت مقدس رزمندگان اسلام که با بصیرت کامل و در لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) عازم جبهه های حق علیه باطل شده بودند، دل ولایتمداران و ملت مسلمان و قدرشناس ایران را به درد آورد.

ادامه مطلب

دیدار جمعی از دانشگاهیان دانشگاه کاشان با خانواده جانبازان و شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس(۹-۷-۹۱)

 به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس رییس دانشگاه کاشان، مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی دیگر از کارکنان این دانشگاه، با تعدادی از خانواده جانبازان و شهدای شهرستان کاشان دیدار کردند.

ادامه مطلب

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان در عدم استفاده از سایت های گوگل و یوتیوب(۴-۷-۹۱)

امروزجهان اسلام در خیزش به توهین به پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) متلاطم است و غیرت اسلامی در رگ مسلمانان به جوش آمده، دشمن بداند اگر جهان اسلام، عزم خود را جزم کند، هیچ قدرتی در برابر آن، توان ایستادگی ندارد.

ادامه مطلب

پایان نامه دانشجوی پژوهش و هنر دانشگاه کاشان رتبه دوم پایان نامه سال دانشجویی انتخاب شد(۴-۷-۹۱)

مدیر گروه هنر اسلامی و پژوهش و هنر دانشگاه کاشان گفت: پایان نامه خانم "فاطمه کریمی اره کمر" دانشجوی کارشناسی ارشد رشته پژوهش و هنر این دانشگاه به عنوان رتبه دوم پانزدهمین دوره پایان نامه سال دانشجویی برگزیده شد.

ادامه مطلب