دانشگاه - آرشیو

مسابقه طراحان جوان، خلاقیت و نوآوری(۱۲-۱۲-۹۱)

مسابقه طراحان جوان، خلاقیت و نوآوری براساس تجربیات سال های قبل در برگزاری مسابقه طراحی نقشه فرش دستباف در میان دانشجویان، پژوهشکده فرش دانشگاه برای اردیبهشت ماه سال ۹۲ مسابقه طراحی تحت عنوان" طراحان جوان، خلاقیت و نوآوری"را برگزار می نماید:

ادامه مطلب

پنجمین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه کاشان برگزار شد(۱۲-۱۲-۹۱)

مشاور عالی رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح  در این مراسم، شهدا را وارثان انبیاء و امامان معصوم (ع) برشمرد و گفت: افتخار شهادت، موهبتی است که از خاندان نبوت و ولایت به ذریه طیبه آن بزرگواران به ارث رسیده است.

ادامه مطلب

شهدا وارثان انبیا هستند(۸-۱۲-۹۱)

سردار ˈمحمدجعفر اسدیˈ شامگاه دوشنبه در یادواره ۲۲ شهید دانشگاه کاشان با عنوان ˈمهاجران بی نشانˈ، افزود: خط سرخ شهادت خط آل علی (ع) و افتخاری است که به پیروان آن امام همام به ارث رسیده است.

ادامه مطلب

نمایشگاه توانمندی های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در دانشگاه کاشان گشایش یافت(۷-۱۲-۹۱)

نمایشگاه توانمندهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با حضور معاون هماهنگ کننده این قرارگاه، رییس، معاونان و جمعی از دانشجویان، استادان دانشگاه کاشان و روسای ادارات شهرستان در دانشگاه کاشان گشایش یافت.

ادامه مطلب

رییس دانشگاه کاشان: برگزاری نمایشگاه توانمندی های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نماد عزم ملی است (۶-۱۱-۹۱)

دکتر عباس کتابی، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با قدردانی از تلاش های این قرارگاه افزود: ارائه این همه دستاوردهای علمی، مهندسی در بخش های مختلف صنعت و معدن، عمران و محرومیت زدایی، نشانه عزم ملی، جهاد علمی  و روحیه خودباوری و اعتماد به نفس جوانان این مرز و بوم است.

ادامه مطلب

برگزاری نمایشگاه توانمندی های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در دانشگاه کاشان(۵-۱۲-۹۱)

نمایشگاه توانمندهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با حضور جمعی از دانشجویان، استادان و روسای  ادارات شهرستان کاشان / فردا ششم اسفند/ در دانشگاه کاشان افتتاح می شود.

ادامه مطلب

رییس دانشگاه کاشان: نهضت مشارکت خیرین در آموزش عالی، گام موثر توسعه علمی کشور است(۲-۱۲-۹۱)

رییس دانشگاه کاشان گفت: نهضت مشارکت عمومی خیرین و حضور واقفین در عرصه های مختلف آموزش عالی گام ارزنده و مثبتی است که زمینه رشد و شکوفایی علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه های کشور را فراهم می کند.

ادامه مطلب