دانشگاه - آرشیو

کسب عنوان قهرمانی دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقات دو نیمه استقامت مراکز آموزش عالی(۲۴-۸-۹۱)

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان از کسب عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی دانشجویان این دانشگاه در مسابقات دو نیمه استقامت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کاشان خبر داد.

ادامه مطلب

سومین جشنواره بین المللی فرش کاشان اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود(۲۰-۸-۹۱)

دبیر کانون هماهنگی دانش و صنعت فرش ایران، از تغییر زمان برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی فرش کاشان خبر داد و گفت: بنابر نتایج بررسی‌های کارشناسی و ارزیابی شده از دو دوره برگزاری جشنواره فرش کاشان، زمان برگزاری سومین جشنواره از آذر ماه به اردیبهشت ماه تغییر یافته است.

ادامه مطلب

اجرای طرح قرائت ۴۰۰۰۰ زیارت عاشورا در دانشگاه کاشان(۲۰-۸-۹۱)

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان، از اجرای طرح ختم چهل هزار زیارت عاشورا در این دانشگاه خبر داد. دکتر محمد شریف زارعی اظهار داشت: در این طرح دانشجویان با ختم این تعداد از  زیارت عاشورا، به استقبال محرم می روند.

ادامه مطلب

بیانیه دانشگاهیان دانشگاه کاشان در حمایت از بیانات وحدت بخش مقام معظم رهبری(مدظله العالی)(۱۴-۸-۹۱)

 بیانات روشنگرانه و وحدت آفرین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در جمع دانشجویان و دانش آموزان و اطاعت امر سران سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه نمونه ای عینی از وجود نظامی مبتنی بر مردمسالاری دینی و موید نقش بی نظیر رکن مترقی ولایت فقیه در یک حکومت اسلامی است.

ادامه مطلب

برگزاری سلسله نشست های مهدویت با عنوان "آخرین نشانه"(۶-۸-۹۱)

سلسله نشست های مهدویت با عنوان "آخرین نشانه" به همت مدیریت فرهنگی دانشگاه کاشان و توسط کانون فرهنگی نگاه سبز ، با هدف ترویج فرهنگ مهدویت و کادر سازی جامعه منتظر دانشگاهی از ۸آبان لغایت۲۷ آذر ماه در سالن اجتماعات دانشکده مهندسی برگزار می شود.

ادامه مطلب