دانشگاه - آرشیو

آیت الله نمازی: معرفت الهی و خدا محوری نسل جوان، جامعه را بیمه می کند(۲۸-۲-۹۲)

آیت الله عبدالنبی نمازی در جمع روسای دانشگاههای سراسر کشور وحوزه ستادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با اشاره به اینکه جوانان سرمایه های هر ملت  و اداره کنندگان مدیریت کشور در آینده هستند اظهار داشت: متولیان فرهنگی، آموزشی و تربیتی جامعه بایستی در دانشگاه ها و حوزه های علمیه جوانان را به سلاح علم و معرفت مجهز کنند.

ادامه مطلب

بیانیه دانشگاهیان دانشگاه کاشان در هتک حرمت اصحاب رسول الله (ص). (۲۱-۲-۹۲)

احترام به باورها، عقاید و ساحت پاک ادیان الهی جزو اصول اولیه و بدیهی انسان های شریف و مومن عالم است و بی احترامی و حرمت شکنی برخی از جاهلین زمانه به نمادهای مقدس و دینی گناهی است بابخشودنی.

ادامه مطلب

معاون وزیر علوم: پروژه های نیمه تمام دولتی دانشگاه ها با حمایت خیرین تکمیل می شود(۱۸-۲-۹۲)

معاون امور حقوقی و امور مجلس و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پروژه های نیمه تمامی که در دانشگاه ها وجود دارد و از اعتبارات دولتی ساخته شده با حمایت مالی خیرین تکمیل می شود.

ادامه مطلب

حجاب نماد تمدن ساز و تعیین کننده هویت جامعه اسلامی است.(۱۶-۲-۹۲)

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز در این مراسم حفظ حجاب را مهمترین شاخصه تمدن و جامعه اسلامی ذکر کرد و گفت: بانوان با حفظ حجاب اسلامی می توانند فرهنگ غنی اسلامی را به جهانیان نشان داده و آنرا ترویج دهند.

ادامه مطلب

وجه تمایز ملت ایران با همه کشورها و انقلاب های برخاسته در جهان تنها وجود رهبری الهی و بی نظیر است(۱۵-۲-۹۲)

ملنی فرانکلین (مرضیه هاشمی) اسلام آورده آمریکایی و خبرنگار شبکه پرس تی شنبه شب در جمع دانشجویان دانشگاه کاشان اظهار کرد: ملت مسلمان ایران با پیروی از رهبر فرزانه و هوشیار انقلاب، همه توطئه ها و کارشکنی های دشمنان و مستکبران جهانی را پشت سر می گذارد..

ادامه مطلب

نابسامانی های اقتصادی نشان از بی توجهی به فرهنگ کار است.(۱۵-۲-۹۲)

رییس دانشگاه کاشان افزود: کارگران بزرگ ترین سرمایه های این مملکت هستند که زحمات زیادی را برای رشد و توسعه کشور در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات می کشند و باید قدر این نیروهای ارزشمند را بدانیم.

ادامه مطلب

نگاه جامعه جهانی به ایران با حضور خبرنگار آمریکایی الاصل در دانشگاه کاشان بررسی می شود .(۱۱-۲-۹۲)

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با عنوان نگاه جامعه جهانی به ایران و حضور میلانی فرانکلین، خبرنگار آمریکایی الاصل در این دانشگاه خبر داد.

ادامه مطلب

اهدای ۸۳ مقاله به مرکز بایگانی، پژوهش و نشر میراث علمی جمشید کاشانی رصدخانه دانشگاه کاشان(۹-۲-۹۲)

کارشناس رصد خانه دانشگاه کاشان گفت: مرکز پژوهشی میراث مکتوب ۸۳ مقاله درباره غیاث الدین جمشید کاشانی را گردآوری و به مرکز بایگانی، پژوهش و نشر میراث علمی جمشید کاشانی در رصدخانه دانشگاه کاشان اهدا نمود.

ادامه مطلب

نمایشگاه بانوی ایرانی، پوشش اسلامی در دانشگاه کاشان گشایش یافت(۷-۲-۹۲)

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن نمایشگاه "بانوی ایرانی، پوشش اسلامی" با حضور رییس دانشگاه و جمعی از مسئولان شهرستان طی مراسمی در دانشگاه کاشان گشایش یافت.

ادامه مطلب

استاد رحمتی هنرمندی ذوالفنون بود(۴-۲-۹۲)

مراسم یادبود زنده نام استاد "سید محمد حسین رحمتی" با عنوان "از مصاحبت استاد" با حضور خانواده مرحوم و جمعی از دانشجویان هنرمند و کارکنان دانشگاه کاشان طی مراسمی در تالار آزادی این دانشگاه برگزار شد.

ادامه مطلب

نمایشگاه بانوی ایرانی، پوشش اسلامی در دانشگاه کاشان برگزار می شود(۲-۲-۱۳۹۲)

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و مادر به همت کانون دانشجویی عفاف و حجاب (عروج) اولین نمایشگاه مد و پوشش اسلامی با عنوان"بانوی ایرانی، پوشش اسلامی" در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

ادامه مطلب