دانشگاه - آرشیو

بیانیه رییس دانشگاه کاشان در ساخت فیلم موهن در باره پیامبر اسلام(۲۵-۶-۹۱)

 بار دیگر دست های آلوده صهیونیست ها و بعضی از کشیش ها ی افراطی آمریکایی که سوء نیت خود را قبلا در مورد آتش زدن قرآن مجید نشان داده بودند از آستین خیانت درآمد و محصول آن فیلمی آمریکایی با اهانت های بی سابقه نسبت به پیامبراکرم (ص) بود.

ادامه مطلب

مهمانان خارجی کنگره بین المللی نانو دانشگاه کاشان: پیشرفت علمی نانو ایران درخشان است(۲۰-۶-۹۱)

محققان و مهمانان خارجی شرکت کننده در چهارمین کنگره بین المللی فناوری نانو که در دانشگاه کاشان در حال برگزاری است آینده علمی ایران به خصوص در زمینه نانو را درخشان و رو به رشد دانستند.

ادامه مطلب

دبیر ستاد ویژه فناوری نانو کشور: تقویت بنیه علمی نوید بخش توسعه تکنولوژی است(۱۹-۶-۹۱)

دبیر ستاد ویژه فناوری نانو کشور گفت: تقویت بنیه علمی کشور، نوید بخش توسعه تکنولوژی و فناوری است. دکتر سعید سرکار، در مراسم افتتاحیه چهارمین کنگره بین المللی فناوری نانو در دانشگاه کاشان، اظهار داشت: برای رسیدن به این هدف بایستی تغییر نگرش در برنامه ریزان و مسئولان ایجاد شود.

ادامه مطلب

دانشگاه کاشان رتبه دوم مسابقات کشوری کمیکار را کسب کرد(۱۸-۶-۹۱)

دبیر اجرایی هفتمین دوره مسابقات کمیکار گفت: در این رقابت ها که با حضور ۴۶ تیم به مدت دو روز در دو بخش پوستر و عملکرد برگزار شد تیم دانشگاه پیام نور کرمانشاه موفق شد مقام نخست این دوره از رقابت ها را کسب کند.

ادامه مطلب

برگزاری مسابقه کمیکار در دانشگاه کاشان بی نظیر بود(۱۸-۶-۹۱)

دبیر انجمن مهندسی شیمی ایران، برگزاری هفتمین دوره مسابقات کمیکار در دانشگاه کاشان را بی نظیر خواند و گفت: تنوع دانشگاه هایی که در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند و نشاط دانشجویان موجب جذابیت این دوره از رقابت ها نسبت به  دوره های قبل بود.

ادامه مطلب

دانشجویان دانشگاه کاشان محروم در مسابقات بین المللی کن ست به ایران بازگشتند(۱۶-۶-۹۱)

تیم برتر ایران دانشجویان مهندسی برق دانشگاه کاشان که در مسابقات بین المللی کن ست کشور فرانسه از رقابت در این دوره مسابقات بازماندند بامداد امروز با استقبال گرم به ایران بازگشتند.

ادامه مطلب