دانشگاه - آرشیو

مسئول نهاد رهبری دانشگاه کاشان: نمایندگان مجلس باید به دور از خواسته های جناحی و حزبی عمل کند(۱۳-۳-۹۱)

مسئول نمایندگی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان گفت: شرایط قانونگذاری سالم دوری از انگیزه های نفسانی و خواسته های طبقه ای، گروهی و حزبی است.

ادامه مطلب

آیت الله نمازی: ولایت لازمه حکومت اسلامی است(۱۰-۳-۹۱)

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: ولایت و رهبری لازمه حکومت اسلامی است. آیت الله عبدالنبی نمازی، در جلسه فقه سیاسی در جمع استادان دانشگاه کاشان، با اشاره به اینکه مبحث رهبری، بشری نبوده و امری الهی است، اظهار داشت: امامت و رهبری برای نجات مردم از شرک، ظلم ، جهل و تفرقه است و تلاش امامان معصوم (ص) هم برای اجرای احکام و قوانین الهی بوده است.

ادامه مطلب

امام جمعه موقت کاشان: رمز تحقق شعار تولید ملی، جهاد علمی است(۴-۱-۳-۹۱)

امام جمعه موقت کاشان، بر لزوم حرکت اقتصادی بر مبنای دانش بنیانی در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: با جهاد علمی، تولید ملی محقق می شود. حجت الاسلام احتشام، در جلسه هم اندیشی اساتید دانشگاه کاشان اظهار داشت: برای تحقق تولید ملی تمام سرمایه های مقاومتی بایستی فراهم شود.

ادامه مطلب

دانشجویان کاشان اهانت به امام هادی (ع) را محکوم کردند(۲-۳-۹۱)

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان معاون فرهنگی این دانشگاه عصر امروز در این تجمع کوچکترین توهین به اهل بیت(ع) را محکوم کرد و اظهار داشت: دانشگاهیان دانشگاه کاشان امروز داغدار هستند و دانشجویان انزجار خود را از این اقدام وقیحانه اعلام می‌دارند.

ادامه مطلب

آیت الله نمازی:علم شاخصه اصلی رهبری است(۱-۳-۹۱)

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: علم شاخصه اصلی و لازمه رهبری است. آیت الله عبدالنبی نمازی، در جلسه فقه سیاسی در جمع استادان دانشگاه کاشان اظهار داشت: فرد جاهل نمی تواند جامعه را به سمت و سوی کمال و سعادت راهنمایی و هدایت کند.

ادامه مطلب