نهاد - آرشیو

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به فعالان حوزه جمعیت با تأکید بر جوان‌شدن نیروی انسانی کشور:

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به فعالان حوزه جمعیت با تأکید بر جوان‌شدن نیروی انسانی کشور:

تلاش برای افزایش نسل و حمایت از خانواده از ضروری‌ترین فرائض و سیاستی حیاتی است/سیاست افزایش نسل را می‌توان با پرهیز از همه آسیبهای محتمل یا موهوم پیش برد/به فرهنگ‌سازی در فضای عمومی و نظام بهداشتی برای افزایش نسل اهمیت دهید.

ادامه مطلب
گزارش تصویری اردوی برادران خوابگاه - قمصر

گزارش تصویری اردوی برادران خوابگاه - قمصر گالری

گزارش تصویری اردوی برادران خوابگاه - قمصر(چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه) -بازدید مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج الله) و میزبانی گرم و صمیمانه طلاب از دانشجویان‌ دانشگاه کاشان -بازدید از کارگاه گلابگیری قمصر

ادامه مطلب
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار امیر قطر و هیئت همراه:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار امیر قطر و هیئت همراه: گالری

توقع از جهان عرب ورود صریح به میدان عمل سیاسی در مقابل جنایات رژیم اشغالگر است/راه‌حل مسائل منطقه گفت‌وگو است البته نه از موضع ضعف/امیر قطر: همه باید در برابر حوادث فلسطین و جنایات صهیونیست‌ها ایستادگی کنیم.

ادامه مطلب

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از کارگران: گالری

دولت کارهای اقتصادی مهمی در پیش دارد؛همه کمک کنند تا به نتیجه دست یابد/جامعه کارگری در اعتراضات بحق خود با دشمن مرزبندی کرد و بینی آنها را به خاک مالید/واردات کالای دارای تولید داخل و با کیفیت خنجری بر قلب تولید کشور است.

ادامه مطلب
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت روز جهانی قدس:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت روز جهانی قدس: گالری

کل فلسطین به صحنه مقاومت تبدیل و همه طرحهای سازش با دشمن صهیونیست باطل شده است/حضور حماسی امروز مردم، استقامت مدافعان قدس و مسجدالاقصی را افزایش می‌دهد/ارتش جنایتکار صهیونیستی ناچار شده آرایش تهاجمی خود را به تدافعی تبدیل کند.

ادامه مطلب
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی: گالری

کانون تزریق امید به کشور باشید؛از مسئولان کار جدی و واقعی مطالبه کنید/باید در مقابل هویت‌زدایی و آرمان‌زدایی از دانشگاه ایستاد/مجاهدت جوانان فلسطینی اجازه فراموش شدن فلسطین مظلوم و مقتدر را نمی‌دهد.

ادامه مطلب
دیدار صمیمانه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و اعضای دفتر  نهاد رهبری دانشگاه کاشان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان

دیدار صمیمانه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و اعضای دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گالری

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و اعضای دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کاشان حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیدار کردند.

ادامه مطلب

برگزاری ویژه برنامه ماه مبارک رمضان با موضوع جایگاه امیرالمومنین (ع) از دیدگاه قرآن و روایات در مسجد امام علی (ع) دانشگاه

ویژه برنامه ماه مبارک رمضان با موضوع جایگاه امیرالمومنین (ع) از دیدگاه قرآن و روایات با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فاطمی ملایر در مسجد امام علی (ع) دانشگاه کاشان برگزار شد.

ادامه مطلب