نهاد - آرشیو

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهور روسیه و هیئت همراه:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهور روسیه و هیئت همراه: گالری

آمریکایی‌ها از منطقه شرق فرات در سوریه باید بیرون رانده شوند/اگر جلوی ناتو گرفته نمی‌شد آنها مدتی بعد به بهانه کریمه جنگ راه می‌انداختند/دلار را باید به تدریج از مسیر معاملات جهانی خارج کرد.

ادامه مطلب
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به حجاج بیت الله الحرام:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به حجاج بیت الله الحرام: گالری

غرب مستکبر در منطقه حساس ما و اخیراً در همه جهان روز‌به‌روز ضعیف‌تر شده است/مقاومت، رژیم صهیونیستی را از حالت تهاجمی و عربده‌کشی به دفاع و انفعال کشانده است/وظیفه همه افزایش امید و اعتماد به‌نفس بعنوان مهمترین سرمایه برای ساختن آینده است.

ادامه مطلب
حجت الاسلام و المسلمین دکتر خسروی:مسئولین باید باور به   شدن  برای حل معضلات و اعتماد به مراکز علمی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر خسروی:مسئولین باید باور به شدن برای حل معضلات و اعتماد به مراکز علمی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در نشست ویژه هیئت رئیسه و اعضای هیات علمی دانشکده علوم انسانی و حقوق به نکاتی در برنامه ریزی های علمی و فرهنگی در دانشگاه پرداخت.

ادامه مطلب
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس، مسئولان و جمعی از کارکنان قوه قضائیه:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس، مسئولان و جمعی از کارکنان قوه قضائیه: گالری

راز سربلندی جمهوری اسلامی در مقابل همه حوادث ایستادگی و نهراسیدن از دشمنان است/کار اصلی در مبارزه با فساد، در هم شکستن ساختارهای فسادزا است/تأکید بر مقابله با بر هم‌زنندگان امنیت روانی مردم و جلوگیری از تضییع حقوق عامه

ادامه مطلب
حجت الاسلام والمسلمین دکتر خسروی:"میزان اثرگذاری شهید بهشتی به اندازه ای بوده است که به مثابه یک ملت در انقلاب تازه شکل گرفته عمل کرد".

حجت الاسلام والمسلمین دکتر خسروی:"میزان اثرگذاری شهید بهشتی به اندازه ای بوده است که به مثابه یک ملت در انقلاب تازه شکل گرفته عمل کرد".

حجت الاسلام و المسلمین دکتر خسروی در نشست هم اندیشی هیات رئیسه و اعضای هیات علمی دانشکده ادبیات و زبان خارجی دانشگاه با توجه به ایام شهادت شهید دکتر بهشتی به چند ویژگی فرهنگی شخصیت شهید بهشتی اشاره کرد.

ادامه مطلب
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدای عشایر:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدای عشایر: گالری

برنامه دشمن تضعیف ایمان و امید مردم و القاء بن‌بست و کارنابلدی مسئولان است/هر کس مردم را از آینده ناامید کند برای دشمن کار می‌کند چه بداند چه نداند/درس شهدا به ما امید به کمک الهی و همت خود حتی در سخت‌ترین شرایط است.

ادامه مطلب