نهاد - آرشیو

مسئولین کشور نباید با بی اخلاقی های خود موجبات خوشحالی دشمن رافراهم کنند(۲۹-۱۱-۹۱)

حجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان در جمع دانشگاهیان دانشگاه کاشان افزود: این چطور صحبت کردن در مجلس شورای اسلامی است که اخلاق را زیر سوال می برد و موجبات خوشحالی دشمن رافراهم می کند.

ادامه مطلب

دانشگاهیان همگام با ملت ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن یک بار دیگر دشمن را ناکام خواهند کرد (۲۱-۱۱-۹۱)

حجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان در جمع دانشگاهیان اظهار کردند: یکی از نمونه های بسیار بزرگ وجدی که می توان در وادی عمل به عنوان الگو برای زمینه سازی ظهور از آن یاد کرد انقلاب اسلامی ایران است که به همت رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) وبا همراهی و رشادت جوانان انقلابی به موفقیت وپیروزی رسید .

ادامه مطلب

باوجود تحریم های اقتصادی حضورخیرین درحوزه علوم وفناوری دانشگاه چشمگیراست.(۱۸-۱۱-۹۱)

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در آیین افتتاح طرح های خیرساز دانشگاه کاشان یادآورشدند :یکی از پیامهای ارزشمند این عمل خیرین این است که مردم با وجود اینکه در این سالها در گیر تنگناهای تحریم بوده ولی با عنایت الهی زمینه ی برکات تعالی هر چه بیشتر کشور و دانشگاه را فراهم می کنند.

ادامه مطلب

انقلاب اسلامی زمینه ساز برپایی حکومت عدل الهی است .(۱۵-۱۱-۹۱)

حجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان در جمع دانشگاهیان دانشگاه کاشان افزود: آیا می شود قرآن که "تبیان لکل شی"  است از پدیده ای مثل انقلاب اسلامی  سخن نگفته باشد ؟آیا می شود از نگاه قرآن به انقلاب اسلامی پرداخت ؟

ادامه مطلب

باتوجه به نگاه مثبت دانشگاه به دین ، اسلامی کردن علوم در دانشگاه ها لازم است. (۱۱-۱۱-۹۱)

حجت الاسلام دکتر رضا مهکام، در جلسه هم اندیشی اساتید دانشگاه کاشان افزود:جامعیت دین اسلام و قرآن و سنت دو منبع روان شناسی اسلامی را از موارد مبانی معرفت شناسی روان شناسی اسلامی برشمرد  

ادامه مطلب

سبک زندگی رسول خدا(صلی الله علیه واله وسلم) نجات بخش بشر است.(۷-۱۱-۹۱)

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در جلسه تفسیر این هفته ضمن تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت محمد مصطفی (ص) وپیشوای ششم شیعیان حضرت امام جعفر صادق (ع) با اشاره به آیه ۲۱ سوره احزاب " لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَة"ٌبیان فرمودند: خداوند با حکمت ودقت و حفظ مصلحت بشری تکلیفی را برای انسان معین ساخته وآن این است که اگر انسان بخواهد زندگی متعادلی داشته باشد باید بتواند خود رابا مکتب نبوی مطابقت دهد.

ادامه مطلب

حوزه علوم اسلامی دردانشگاه علم را با اخلاق همراه می کند(۵-۱۱-۹۱)

تنها راه دریافت اسلام ناب علما وحوزه های علمیه هستند. رئیس دانشگاه کاشان در نشست افتتاحیه ترم جدید حوزه علوم اسلامی اظهار داشت در جهان معاصر با بحرانهای اخلاق ومعنویت و بحران مدیریت روبرو هستیم.

ادامه مطلب

مسئول نهادنمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه کاشان:جامعه بدون ولایت وامام محکوم به مرگ است(۳-۱۱-۹۱)

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان روز دوشنبه در جمع نماز گزاران مسجد دانشگاه در تفسیر آیه ۱۲۲ سوره انعام باطرح سوال در رابطه با اینکه حیات و مردن از نگاه قرآن چیست؟ به نکاتی پیرامون این آیه اشاره کردند.

ادامه مطلب