نهاد - آرشیو

بیانیه حجت الاسلام خادمیان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه کاشان(۱۹-۳-۹۰)

بیانیه حجت الاسلام خادمیان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه کاشان راجع به جراحت امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران توسط اراذل و اوباش به نام خداوند احکم الحاکمین در خبرها مطلع شدیم روحانی دلسوز، آمر به معروف و ناهی از منکر الهی حجت‌الاسلام فرزاد فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران، که برای نجات یک دختر جوان از چنگال ۲ نفر از اراذل و اوباش ازجان‌گذشتگی کرده ، دچار جراحت از ناحیه چشم شده است.

ادامه مطلب

بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان درباره اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا(۲-۳-۹۰)

زمین را بندگان صالح من به ارث خواهند برد. " آیه    ۱۰۵ سوره انبیا"  سخنان اخیر اوباما پیرامون منطقه خاورمیانه و ایران اسلامی سرشار از تناقض و دورویی است. این منطق شکست خورده حاکمان ظا لم و جبار است که خود از وارثان جنگهای صلیبی بوده ، و هر نسخه ای که در باب جهان اسلام ترسیم می کنند تضعیف و تخریب اسلام و جامعه مسلمین  هم  در آن مشاهده می شود.

ادامه مطلب

دکتر محمد خوش چهره در جمع اساتید دانشگاه کاشان(۲-۳-۹۰)

ولی فقیه استراتژیست نظام بوده و تعیین اولویت ها یکی از مهمترین کارکردهای ایشان است.   جلسه پرسش و پاسخ اساتید دانشگاه کاشان با موضوع چالش های فراروی جهاد اقتصادی و آزادسازی یارانه ها و ادغام وزارت خانه ها( فرصت ها و تهدیدها)، با حضور دکتر محمد خوش چهره و جمعی از اساتید این دانشگاه در دانشگاه کاشان برگزار شد.

ادامه مطلب