نهاد - آرشیو

پیام تسلیت در پی حادثه ناگوار ربایش و شهادت مولوی عبدالواحد ریگی

در پی حادثه‌ی ناگوار ربایش و شهادت جناب مولوی عبدالواحد ریگی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی ضمن اظهار تأثر از این حادثه، بر تعقیب و مجازات سریع و جدی جنایتکاران از سوی دستگاههای مسئول تاکید کردند.

ادامه مطلب
روز ۱۶ آذر که به عنوان روز دانشجو معرفی شده است روز مقابله با نظام سلطه است.

روز ۱۶ آذر که به عنوان روز دانشجو معرفی شده است روز مقابله با نظام سلطه است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر خسروی در مراسم عزاداری حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت شهدای امنیت و شهدای شاهچراغ ضمن گرامیداشت ۱۶ آذر(روز دانشجو) بیان داشت: روز ۱۶ آذر که به عنوان روز دانشجو معرفی شده است روز مقابله با نظام سلطه است.

ادامه مطلب

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کردند: گالری

لزوم شناخت دقیق ضعفهای فرهنگی، تلاش برای یافتن راه‌حل و ترویج گزاره‌های صحیح/هویت جمعی و تأثیرگذاری شورا در مسائل فرهنگی کشور تقویت شود/جهش علمی کشور استمرار یابد تا کشور از قافله علم عقب نیفتد.

ادامه مطلب

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخست‌وزیر عراق و هیئت همراه: گالری

با تکیه بر مردم و نیروهای جوان و پر انگیزه در مقابل دشمنان پیشرفت عراق بایستید/لزوم گسترش اقتدار دولت مرکزی عراق به مناطقی که از آن امنیت ایران برهم زده می‌شود/السودانی: در جنگ با داعش خون ایرانی‌ها و عراقی‌ها در یک سنگر با هم آمیخته شد.

ادامه مطلب

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار بسیجیان به‌مناسبت روز بسیج مطرح کردند؛ گالری

روایت شکست نقشه منطقه‌ای آمریکا به‌وسیله تفکر بسیجی و پرچمداری حاج قاسم سلیمانی/دشمن بدنبال برجام ۲ و ۳ یعنی رها کردن حضور منطقه‌ای و تولید سلاح‌های راهبردی بود/چشم بچه‌های تیم ملی فوتبال روشن که چشم ملت را روشن کردند.

ادامه مطلب