نهاد - آرشیو

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار تصویری با جمعی از قشرهای مختلف مردم تبریز:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار تصویری با جمعی از قشرهای مختلف مردم تبریز: گالری

کسی که زندگی اشرافی دارد یا دم از تسلیم می‌زند نمی‌تواند به انقلاب پایبند باشد/بعضی از تذکرات در برجام رعایت نشد و مشکلات بعدی که همه مشاهده می‌کنند پیش آمد/دشمن به مراکزی که در پیشرفت انقلاب تأثیر دارند تهمت می‌زند؛ امروز نوبت سپاه است.

ادامه مطلب
فرمانده کل قوا در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش مطرح کردند؛

فرمانده کل قوا در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش مطرح کردند؛

فرمان تهاجم ترکیبی متقابل به جبهه دشمن /جهاد تبیین و بیان پیشرفت‌های حماسه‌آمیز دوران انقلاب وظیفه فوری و قطعی است/مردم به توصیه پزشکان درباره شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ماسک و واکسن عمل کنند.

ادامه مطلب
پیام به تولید‌کنندگان نوشت‌افزار ایرانی

پیام به تولید‌کنندگان نوشت‌افزار ایرانی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی با ابراز خرسندی از اقدام افتخار آفرین تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی، تولید با کیفیت این محصول را برای هر کشوری مایه افتخار دانستند.متن پیام رهبر انقلاب که صبح امروز در آیین پاسداشت جریان نوشت‌افزار ایرانی اسلامی منتشر شد به این شرح است:

ادامه مطلب

خلوتگاه مجازی ویژه برنامه ای برای از اعتکاف جامانده ها

خلوتگاه مجازی ویژه برنامه ای برای از اعتکاف جامانده ها سه روز در بهترین روزهای ماه طلایی رجب در کنار هم با قرار های معنوی، حلقه های معرفتی، مناجات های شبانه خلوتی برای تفکر و تعقل در فضای مجازی شماره های ارتباطی ۵۵۹۱۲۲۴۸ ۰۹۳۳۲۶۳۵۲۵۲

ادامه مطلب
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان صنعتی:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان صنعتی: گالری

جهاد کارآفرینان وکارگران در سنگر تولید موجب اعتراف آمریکا به شکست جنگ اقتصادی شد/مسئله کیفیت تولید غیرقابل اغماض است؛ اعتراض مردم به کیفیت خودرو بحق است/تأکید بر تصویب سند و نقشه راهبردی صنعت کشور و حمایت دولت از تولید به جای دخالت.

ادامه مطلب
مراسم یادبود مرحوم دکتر جواد صفری در مسجد امام علی(ع) دانشگاه برگزار شد.

مراسم یادبود مرحوم دکتر جواد صفری در مسجد امام علی(ع) دانشگاه برگزار شد. گالری

مراسم یادبود مرحوم دکتر جواد صفری در مسجد امام علی(ع) دانشگاه برگزار شد. مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه ضمن عرض تسلیت به همکاران، اساتید و دانشجویان و مخصوصاً خانوادۀ محترم ایشان ابراز داشت:

ادامه مطلب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام:

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام:

هیئت کانون جهاد تبیین است؛نقش خود را در مقابل جنگ رسانه‌ای علیه ملت بیابید/ابتکار و نوآوری در مداحی خوب است اما نباید به تغییر هویت آن منجر شود/استفاده از مطالب مستند و مقتن حتماً در برنامه کاری مداحان باشد.

ادامه مطلب