آرشیو اخبار

دانشجویان دانشگاه کاشان با ادای احترام به قرآن مجید سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند (۲۳-۶-۸۹)

رئیس دانشگاه کاشان با محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید در آمریکا، گفت: بمنظور همدردی و همراهی با دنیای اسلام در دفاع از معجزه راستین الهی دانشجویان دانشگاه کاشان در ابتدای سال تحصیلی با ادای احترام به قرآن، انس و الفت همیشگی خود را به قرآن مجید،اثبات خواهند کرد.

ادامه مطلب

بیانیه سراسری دانشگاهیان شهرستان دارالمومنین کاشان درمحکومیت اقدام موهن هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید(۲۳-۶-۸۹)

اقدام موهن سوزاندن کتاب مقدس قرآن در آمریکا، بار دیگر چهره واقعی مدعیان دروغین صلح و همزیستی مسالمت آمیز را برای افکار عمومی جهان به نمایش گذاشت.

ادامه مطلب

شب شعر «علی (ع) صدای عدالت» در دانشگاه کاشان برگزار شد(۹-۶-۸۹)

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان گفت: در آستانه لیالی قدر و در ادامه سلسله برنامه های فرهنگی مذهبی ضیافت اندیشه شب شعری با عنوان علی (ع) صدای عدالت با حضور شاعران برجسته و با استقبال دانشجویان در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار شد.

ادامه مطلب

اعتکاف رمضانیه در مسجد دانشگاه کاشان برگزار می‌شود(۶-۶-۸۹)

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان گفت: دانشجویان خواهر شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه و دانشجویان خواهر که فرصت شرکت در طرح را نداشته‌اند همزمان با لیالی قدر در مسجد دانشگاه کاشان اعتکاف می‌کنند.

ادامه مطلب

حضور دانشجویان شرکت‌کننده در طرح ضیافت اندیشه در نماز جمعه کاشان(۶-۶-۸۹)

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان گفت: برای دومین هفته پیاپی دانشجویان شرکت‌کننده در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه کاشان همراه با دیگر برنامه‌های معنوی این طرح به صورت جمعی در مراسم عبادی ـ سیاسی نماز جمعه کاشان شرکت کردند.

ادامه مطلب

مراسم شبی با شهدا در دانشگاه کاشان برگزار شد(۶-۶-۸۹)

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان گفت: دانشجویان شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه در شب جمعه مصادف با شانزدهم ماه مبارک رمضان با اجتماع در مسجد دانشگاه یاد و خاطرة شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند

ادامه مطلب