آرشیو اخبار

موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان(۲۵-۸-۹۰)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی با پیشنهاد آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه مبنی بر عفو یا تخفیف مجازات تعداد ۹۱۲ نفر از محکومان محاکمِ عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر خم، موافقت کردند.

ادامه مطلب

رهبر معظم انقلاب: هر تجاوزی را با سیلی محکم و مشت پولادین ملت بزرگ ایران پاسخ خواهیم داد(۲۱-۸-۹۰)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم تحلیف و دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی(ع) در سخنان مهمی، نیروهای مسلح را مایه عزت ملت و کشور ایران و نوک پیکان استوار دفاع ملی دانستند و تأکید کردند:

ادامه مطلب

دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان با رهبر انقلاب در آستانه ۱۳ آبان(۱۴-۸-۹۰)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پرشور هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان، روز سیزدهم آبان را یکی از عبرت‌های قابل تأمل انقلاب اسلامی و نشان‌دهنده معجزه توکل به قدرت الهی و ایستادگی همراه با بصیرت در راه رسیدن به هدف دانستند و تأکید کردند:

ادامه مطلب

حاشیه رهبر معظم انقلاب بر کتاب «سفر به قبله» منتشر شد(۱۴-۸-۹۰)

رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از مطالعه برخی کتاب‌ها یادداشتی در ابتدای آن می‌نویسند. این یادداشت‌ها برخی در نقد و بیان اشکالات موجود در کتاب‌هاست. بعضی هم در تعریف و تحسین نویسنده و نوشته‌اش. بیست سال پیش و بعد از مطالعه‌ی کتاب «سفر به قبله» که سفرنامه‌ی حج هدایت‌الله بهبودی است، حاشیه‌نوشته‌ی ایشان از جنس دیگری بود.

ادامه مطلب